اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده برای سفرهای کاری و تفریحی و همکاری برای تشریفات و مجالس

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرایه اتومبیل تهران

کرایه اتومبیل تهران

#هر زمان که شما آماده هستید ما آماده ایم

داشتن خودرو در شهر تهران برای تمامی افرادی که در این شهر زندگی میکنند یک نیاز محسوب میشود تمامی این افراد با اجاره خودرو در تهران میتوانند این نیاز خود را بر طرف کنند. در شهر تهران شرکت های اجاره خودرو ی زیادی وجود دارد که در زمینه اجاره اتومبیل تشریفاتی و کرایه اتومبیل بدون راننده فعالیت میکنند یکی از شرکت های معتبر در تهران کرایه اتومبیل سعادت رنت است که دارای تجربه ی 8 ساله در این زمینه است .

مردم برای انجام کارهای روز مره ی خود نیاز به ماشین دارند که این نیاز یا برای اسایش یا برای تفریح یا برای انجام کار های روزمره میباشد این افراد میتوانند با اجاره ماشین تشریفاتی و اجاره ماشین عروس در تهران کارها و مجالس تشریفاتی  خود را انجام دهند.بسیاری از مشتران شرکت سعادت رنت خودرو را برای مسافرت میخواهند این افراد میتوانند با اجاره ماشین ارزان یا اجاره ماشین عروس با گل و به صرفه سفر خوبی ر تجربه کنند خیلی از مسافرانی که از خارج از کشور به ایران سفر میکنند با استفاده از اجاره ماشین در فرود گاه خودرو را تهیه کرده و سفر راحتی را به ایران تجربه کنند.

 

اجاره اتومبیل و اجاره ون تشریفات

بسیاری از ارگان های دولتی و شرکت ها ی خصوصی برای اینکه افراد مهم خود را جابه جا کنند نیاز به اجاره ماشین تشریفات دارن این شرکت ها با اجاره ماشین یا تاکسی تشریفات کار خود را برای حمل و نقل افراد مهم به جاهای مختلف با هزینه ی کم اسان میکنند این شرکت ها و ارگان های دولتی و خصوصی با اجاره خودرو تشریفات و ترانسفر فرودگاه به شغل خود ارزش زیادی را میدهند و کلاس کاری خود را افزایش میدهند.بسیاری از افراد نیز برای قرار های دوستانه و قرارهای کاری و برای رفاه خود از ماشین تشریفات و اجاره خودرو با راننده استفاده میکنند.بسیاری از خانم ها برای قرارهای دوستانه ی خود از اجاره ماشین با راننده و خودرو تشریفات استفاده میکنند.خودرو تشریفات برای اسایش و ارزش نهادن به افراد و بالا بردن کلاس کاری راهکار بسیار مناسبی به شمار می اید .

ناوگان بزرگ شرکت سعادت رنت

شرکت سعادت رنت دارای بیشترین تعداد ماشین با راننده در تهران است این شرکت با شرکت های بزرگی مثل دنت یا بانک کشاورزی یا رفاه و... طرف قرارداد است  کلا صنعت اجاره خودرو در تهران جایگاه بسیار مناسبی را دارد تمامی افراد و شرکت ها و ارگان ها وجود شرکت های اجاره خودرو را بسیار مهم و ضروری میدانند . شرکت های اجاره خودرو در تهران بسیار زیادند ولی شرکت های معتبر در این زمینه بسیار کم است شما برای اجاره خودرو در تهران نیاز به شرکتی با مجرب و معتبر در این زمینه دارید شرکت سعادت رنت در زمینهی اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین با راننده و خودرو تشریفات دارای کادری مجرب و شرکتی با اعتبار 15 ساله در این زمینه به شمار می اید .

صنعت اجاره خودرو در کشور های اروپایی طرفدار های زیادی است و این صنعت تبدیل به یک نیاز همیشگی برای افراد شده اجاره خودرو در تهران نیز در سال های اخیر پیشرفت چشم گیری داشته ولی هنوز بسیاری از ردم تهران به این شغل اعتماد کافی را ندارند شما برای اجاره خودرو تشریفات و اجاره ماشین با راننده میتوانید به شرکت سعادت رنت مراجعه کنید.

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

car rental van in Iran

car rental van in Iran

tehran

Van car that is spacious and the mini-bus and passenger car typical of the van that rental van with driver in Tehran, come to work van that very quality and is comfortable and Van ritual known as Type Van difference Passenger vans are very much like plumbing van passenger van Dlyka are of lower quality than the van formalities.

The shape and design process is very different vans.
  The van is used for recreation or displacement of important people car rental Tehran is very efficient.

travel to iran

car rental in tehran ika

One of the trucks involved in the car rental in Tehran used van Mercedes Vito is a van to move somewhere with more than 8 Tahy by the van making Mercedes element in the design of the car all the points for the convenience of the passengers considered this van rental and inexpensively lot to say.

Another type of van rental van in Tehran and rent vans tourist used Van Hayes is the type of van is very spacious and beautifully designed and can accommodate more than 12 passengers in the van beautiful by yo ur to Japan and made a lot of tourists and important people in Tehran are rented van Hayes. car rental in iran is very popular hence the price of 34 dollar in Tehran.

Rent a van in Tehran and all rental van very efficient many companies to perform everyday tasks and appointments, your work need to rent a van with a lot of people from abroad to Iran travel to see the sights of the need to rent vans tourist there are many government agencies with contracts with car rental van rental companies and annuity contracts apply. Many hotels rent a van used for the displacement of important people in places like Isfahan, Shiraz vacation Myknnd.bsyary people are Vmshhd need to rent a van.

 

Car rental company in Tehran

Rent a van because the car is very spacious, very efficient and effective vehicle for travel within the city and travel by suburban design is very reasonable rental company car prosperity with more than 10 million Tshryfty good position in the rental van cheap is the lowest cost and shortest time you can easily select your van man

Van Hayes works ceremonial and traveling tourist and business meetings, the perfect vehicle is an enterprise car rentals happiness with experienced your needs in this meet will provide you with a single touch just need to rent a car and rent various cars meet you wherever you are now ready to perform the services we have.

 


Company car rental agencies:

Rent a car in iran tehran
Rent a car in Tehran airport
Rent a car in Isfahan Airport
Rent a car in Shiraz airport

 

Article about car rentals

The mysterious city of Esfahan

Iran tour

Economic car rental in Tehran

Select a car rental company in Iran

8 Suitcase Packing Tips for Group Travel

rent a car in iran and travel around with your friends

Rental Car Insurance

Rent a car in Tehran, Iran Tourism

Rental car Iran

Road Trip In Iran

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین در تهران

پژو پرشیا و یا همان پژو پارس یکی از نخستین خودرو لوکس شرکت تولیدی ایران خودرو می باشد و در بین اتومبیل های اجاره ای ایرانی در تهران و کرایه خودرو در شهرستان ها در بازار خودرو پر طرفدار می باشد. در بازار خودرو ایران در سال 1379 در شرکت ایران خودرو تولید شد و در بازار اجاره خودرو ایرانی با قیمت مناسب جز اولین ماشین های کرایه ای به حساب می اید. این اتومبیل که حاصل تلاش متخصصان طراحی محصولات جدید ایران خودرو است، از امکانات و تجهیزات رفاهی به نسبت خوبی سود می برد به گونه ای که پس از گذشت چند سال از نخستین عرضه آن به بازار با وجود رقبای مثل پژو 206 ، ال 90 ، سمند و حتی اجاره خودرو پراید بدون راننده و... این خودرو هنوز جزءمحبوب ترین خودروهای سواری لوکس در کشور به شمار می رود.

همچنین بین ماشین های اجاره ای ایرانی مثل اجاره خودرو 206 ، اجاره خودرو سمند و حتی کرایه خودرو پراید ، کرایه خودرو 207 ارزان قیمت و دیگر خودرو های کرایه ای در بازار داغ ایران بیشترین طرفدار را دارد. می بایست بدانید در اجاره ماشین پژو پارس علاوه بر بهره مندی از امکانات فراوان این اتومبیل اجاره داده شده ، کیفیت خوبی چه در بخش قطعات اصتحلاک و چه در بخش طراحی ، ساخت و مونتاژ برخوردار است. این موارد همراه با قیمت رقابتی آن، پژو پارس را به صرفه ترین و پرفروش ترین خودرو لوکس ایران تبدیل ساخته است.که قیمت آن بین ماشین های کرایه ای بدون راننده بالاترین قیمت را دارا می باشد.

پژوپارس به موتور9 /1 لیتری با قدرت 98 اسب بخار مجهز می باشد که در عین آلایندگی کم و مصرف سوخت متوسط در، به راحتی می تواند این خودرو را به سرعت بیش از KM 120رساند و در هنگام سبقت، شتاب گیری قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کند. به دلیل امنیت و مصرف سوخت این خودرو کرایه ای معمولا مشتریان عزیز موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات رنت ان را برای سفر های بین شهری انتخاب می نمایند. تجهیزات و امکانات به کار رفته در این محصول نظیر موتور با سیستم انژکتوری و فرمان تقویت شده ، آینه خارجی با کنترل برقی ، کولر 3 زمانه و ... ضمن فراهم نمودن آسایش بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای کنترل آلودگی و مصرف روز دنیا مطابقت دارد. اجاره خودرو ایرانی مثل اجاره ماشین پژو پرشیا برای توریست های خارجی که تصمیم به پیمایش مسیر های طولانی مدت دارند پیشنهاد می گردد که می توانند با در نظر گرفتن کیلومتر مجاز تایین شده به آسودگی به گشت و گذار در کشور ایران عزیزمان بپردازند.

پژو پارس سال LX TU5

مشخصات موتورو دنده : ۱۶۰۰ _ CC ۱۶ سوپاپ _ ۱۰۸ اسب بخار _ گیربکس ۵ دنده دستی

امکانات خودرو پژو پارس:

ترمز ABS و EBD _ ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک نگاه دارنده _ ترمز عقب کاسه ای جدید _ کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین _ فرمان هیدرولیک _ سیستم تهویه دستی و اتوماتیک _ موبایل هندزفری _ بلندگوی عقب و جلو _ آنتن اکتیو خودکار _ چراغ مه شکن جلو و عقب_ چراغ نقشه خوان جلو _ آیینه جانبی برقی راهنمادار _ آیینه های جانبی تاشونده اتومات _ شیشه سولار و ضد اشعهUV _ شیشه بالابر برقی جلو و عقب _ فرمان چرمی _ روکش درب های بژ _ قطعات دکوراتیو طرح چوب _ رودری جدید _ جلوآمپر یخی _ 2 سنسور دنده عقب _ قفل میکرو درها _ قفل با ریموت مرکزی - لاستیک بارز و رینگ اسپرت آلومینیومی ۱۵ _ صندلی تنظیم برقی_ پشتی صندلی جلو و عقب - دماسنج و ساعت روی داشبورد _ بازکن صندوق عقب در داخل اتاق. گروه تولیدی بزرگ ایران خودرو در نظر دارد برای سال 94-93، خودروی پژو پارس را با داشبورد تغییر شکل یافته و با موتور استاندارد به بازار عرضه کند. البته از چند سال قبل انتظار می‌رفت تا ایران خودرو داشبورد کسل کننده پژو 405 را که بر روی پژو پارس نیز مونتاژ می‌شد تغییر دهند، که این اتفاق بعد از مدت‌ها بالاخره رخ داد.

البته تمامی ناوگان شرکت اجاره خودرو رنت مدل های 95 و 94 می باشد و با پایین ترین سطح کارکرد و بالاترین سطح کیفیت فنی در اختیار متقاضی اجاره خودرو به صورت اجاره خودرو ایرانی روزانه و یا اجاره خودرو ایرانی هفتگی و اجاره ماهیانه و اجاره سالیانه می باشد. طرح داشبورد جدید، یاد آور داشبورد خودروهای شرق آسیایی است،( خودرو های خارجی اجاره ای) اجاره اپتیما یا اجاره النترا و اجاره خودرو های هیوندایی ، البته مدل‌های مربوط به اوایل سال‌های 2001 می باشد . از امکانات این داشبورد می‌توان به:سیستم بلوتوث_ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان_ سیستم جدید صوتی _ سیستم کنترل اتومات تهویه_ طرح جدید چرم فرمان خودرو_ دو ایربگ بودن و ... اشاره کرد. که باعث اسایش بیشتر کرایه کنندگان خودرو ایرانی می باشد که در زمانی که قصد سفر های طولانی مدت با یک ماشین کرایه ای بدون راننده دارید سفر خوبی را به همراه خانواده خود تجربه نمایید. مواد اولیه‌ای که برای تولید پارس نیاز است از شرکت‌های داخلی کشور تأمین می‌شود هم اکنون روزانه 55 مجموعه داشبورد جدید برای خانواده پژو در شرکت مهرکام تولید می‌شود. قرار است ظرفیت تولید این داشبورد ظرف مدت سه ماه به 550 مجموعه افزایش یابد. اما قیمت تقریبی این خودرو در حال حاضر 38.5 میلیون تومان برای پژو پارس سال و 42.5 میلیون تومان برای می‌باشد.

با قیمت این روز های این خودرو، اجاره روزانه و موقت این اتومبیل بسیار به صرفه تر می باشد و شما با رزرو آنلاین خودرو یا رزرو تلفنی اجاره خودرو می توانید یک خودرو پژو پارس را در محل مورد نیاز و یا در دفتر و شعبات شرکت کرایه اتومبیل و تشریفات رنت بدون راننده و یا با راننده رزرو نمایید. لازم به ذکر است تمامی خودرو این شرکت تحویل در محل می باشد برای آسایش بیشتر شما مشتریان عزیز.

مقایسه قیمت پژو پارس داشبورد جدید این خودرو اختلاف حدود 3 میلیون تومانی با داشبورد قدیمی را نشان می‌دهد.

اتومبیل پژو پارس تغییر چهره یافته ی پژو 405GLS می باشد. این خودرو در ابتدا با نام پژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام داد و هم اکنون در بازار با نام پژو پارس عرضه می شود. طراحی قدیمی بدنه مربوط به دهه 90 میلادی و فاقد امکانات خودروهای روز دنیا می باشد. در بین خودرو پژو اجاره ای تفاوت قیمت 10 الی 20 تومانی بین اجاره پژو 405 و اجاره پژو پارس می باشد. شباهت داخلی پژو پارس با پژو 405 می تواند یک امتیاز منفی باشد به طوری که داشبورد در داخل کابین تقریبا همان پژو 405 است، البته با کمی تغییرات که به تازگی داشبورد این خودرو تغییرکامل داشته. گاهی اوقات نمی توان تفاوت چند میلیون تومانی این خودرو را با پژو GLX متوجه شد، ولی به هر حال راحتی بیشتر صندلی ها، فرمان پذیری بالاتر ، طراحی مناسب فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ و چهره متفاوت خودرو تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای این خودرو فراهم کرده است. شتاب اولیه و سرعت بهبود یافته پارس 16 سوپاپ که بواسطه ی حضور پیشرانه ی استاندارد های یورو 4 بدست آمده بود، توجه مشتریان اجاره خودرو ایرانی بدون راننده و یا اجاره ماشین با راننده و تشریفات و ماشین عروس که همواره به دنبال خودروهای ارزان اما با توان بالا هستند را به خود جلب کرد.

حجم زیادی از مشتریان رنت خودرو پارس 16 سوپاپ تحویل به اشخاص و ادارات دولتی و مجلس و قضات و توریست ها و کسانی که تصمیم به سفر با خودرو های کرایه ای دارند تحویل داده می شود. تفاوت خودرو های اجاره ای پارس معمولی با خودره کرایه ای پارس ای ال ایکس شامل صفحه ی ادوات هوشمند با امکانات مختلف از جمله سنجش مصرف سوخت لحظه ای ، دزدگیر، حسگرهای پارک خودرو ، داشبورد طرح چوب، آفتابگیر چراغدار سرنشین ها، پیشرانه ی پر قدرت تر 16 سوپاپه، ترمزهای دیسکی در هر 4 چرخ و بالاخره رینگ آلومینیومی 15 می باشد. خودروهای پژو پارس سال خودرویی ایمن, شیک, مدرن و زیبا می باشدکه از فروش و تقاضای بالای اجاره هفتگی بالایی برخوردار است. قیمت پژو پارس سال بیشتر از مدل دیگر پژو پارس معمولی بالاتر است, چون علاوه بر تجهیزات سایر مدل های پارس از امکاناتی ازجمله استاندارد آلایندگی یورو4 و کیسه هوا راننده و سرنشینان برخوردار است.

پژو پارس و پژو 405

در ابتدا پژو 405 محصول سال های 1988 تا 1998 پژو فرانسه و انگلیس بود و تولید این محصول در ایران و مصر ادامه پیدا کرد پژو 405 تا حالا توانسته افتخارات زیادی در زمینه رکورد فروش و همچنین در رالی های داکار برای شرکت پژو به ارمغان بیاره و هم اکنون پایه ی خودروسازی کشور ما روی پلت فرم این خودرو بنا شده به گونه ای که پژو پارس فیس لیفت این محصول که به اشتباه فیس لیفت پژو 406 شناخته می شود می باشد که بر اساس پیشنهاد ایران خودرو به پژو فرانسه به عنوان اولین دگرگونی 405 به بازار ایران عرضه شد . پژوrdx و rd و پژو gli و پژو glx هم کپی های تولید شده متناسب با بازار از روی پژو 405 هستند . سمند خودروی ملی ایران هم روی فرم پژو 405 ساخته شده این به دلیل آن است که ما هنوز به تکنولوژی تولید پلت فرم بومی نرسیده ایم . در بازار خودرو اجاره ای در ایران و اجاره خودرو ایرانی در تهران ویا اجاره خودرو در کرج قیمت زیادی بین اجاره خودرو پژو 405 و یا کرایه پژو 206 با اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده وجود ندارد و بسته به سلیقه مشتری رنت خودرو در تهران انجام می گیرد البته در اجاره خودرو پژو پارس و یا اجاره خودرو سمند بیشتر مشتریان تصمیم به سفر های برون شهری و تشریفات اداری در داخل تهران را دارند و اشخاصی که پژو 206 و یا پژو 207 را اجاره می کنند تصمیم به سفر های درون شهری را دارند.

موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات (اجاره پژو پارس)

با در اختیار داشتن ناوگان بزرگ اجاره خودرو ایرانی و اجاره خودرو خارجی و اتومبیل های تشریفاتی و ماشین عروس با راننده و اجاره ماشین عروس بدون راننده به مشتریان عزیز رنت خودرو این اعتماد را می دهد که می توانن قرار داد های بلند مدت و کوتاه مدت خود رابا خیالی آسوده با این شرکت امضاء نمایند. اکنون برای از دست ندادن بازار پژو 405 ایران خودرو نهمین استفاده از 405 را انجام داد و محصول جدید خودش رو با نام 405slx در دهه فجر رونمایی خواهد نمود!

  فلسفه تولید پژو 405 SLX

مدتی قبل مدیر عامل ایران خودرو خبر خارج شدن پژو 405 از خط تولید را تا تابستان آینده اعلام کرد ، برای همه جای تعجب داشت که آیا ممکنه این فرهنگ در خودروسازی ایران جا افتاده باشه وعمر تولید یک خودرو هم بعد از 50 سال در نظر گرفته شده باشه که یک هفته از خبر نگذشته بود که وعده تولید پژو 405 SLX داده شد . و شاید در چند ماه آینده شاهد اجاره خودرو 405slx باشیم !

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

car rental iran

Iran Isfahan

The mysterious city of Isfahan

One of the interesting towns and tourist attractions in the Iranian city of Isfahan in central Iran. Rent a car in tehran the city or rent a car in iran that the world is one of the best tourist sites.

Our company has branches in the city and you can rent a car or hire a van in the city closely the landmarks of the city and enjoy the sites.

Many tourists are traveling in iran by groups. Because of this many people can rent a van or rental car in iran to travel in Tehran.
  Another of the problems that tourists is that many times with and for displacement saddlebags need a car roomy in iran and reliable and hence rental company car prosperity to the people using the rental van or car rental Spacious suggests .

 

Beautiful areas in Isfahan

Naghsh jahan

All people of naghshe jahan closely have seen or at least a large number of people using the rental car places have gone either side of the field more beautiful than the other side is Sheikh Lotfollah Mosque and Alighapoo Restaurant beautiful corner and the field makes this place one of the landmarks of is that many people with car rentals and rent a van to leave the field.

 

Eight Paradise Palace

Another tourist attraction of the garden eight garden that offers car rentals in Tehran, Isfahan go to the garden visit the garden and see one of the most important places of poses architectural style of the palace Isfahan and has 100-year-old is very beautiful space you can rent cheap cars seen this beautiful palace and the beautiful architecture enjoy it.

 

Menar jonban (Spire vacillatory)

Symbol of genuine ancient and beautiful architecture of this vast country can menar jonban named many travelers Irene-travelers abroad your travel destination this place, and this monument to visit, according to tourism experts beauty of this monument is very high and many tourists rent a van to go see this beautiful place. It is still unclear to scientists because of the jolt, but a few months ago no longer visitors to shake the building.

 

 Atashgah (Fire)

The complex has a history quite a lot and one of the landmarks of poses and car rentals this place to tourists suggest this place for a hill in the West of the 4 sides is seen tourists from different countries come here to see this great old adobe building

 

Later in the article are familiar with the city esfahan mystery

 

Car rental services company


Rent a car without a driver
Rent a car with full insurance
Car rental unrestricted km
Vehicle delivery in other cities in Iran
Vehicle delivery of Thran_Shyraz_Asfhan_Yzd airport
The use of additional equipment (GPS-car baby seats
Tehran Airport Transfer
Shiraz Airport Transfer
Yazd Airport Transfer
Isfahan Airport Transfer
  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

سفر چند روزه با اجاره ون دربستی

کشور ایران از لحاظ گردشگری و جاهای دیدنی  بسیار زیادی دارد این کشور دارای نقاط گردشگری باستانی و طبیعی وتاریخی غنیی هست از این رو گردشگران زیادی این کشور را برای دیدن انتخاب میکنند . شرکت سعادت رنت در زمینه ی اجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده و ماشین تشریفات و ترانسفر فرودگاه کمک شایانی به گردشگران عزیز میکند از این رو شما میتوانید در زمینهی اجاره خودرو این شرکت را انتخاب کنید و از مناظر زیبای ایران استفاده کنید .

شما میتوانید بااجاره خودرو بدون راننده و اجاره خودرو با راننده  مناظر زیبای ایران را از نزدیک ببینید و لذت یک سفر دوست داشتنی را با ما تجربه کنید این شرکت به شما جاهای دیدنی ایران را معرفی میکند و سفر خوبی را برای شما آرزو مند است.

پایتخت توریست درمانی با معرفی اجاره خودرو و اجاره ون

کشور ایران از نظر گردشگری رتبه ی خوبی را دارد در سالهای اخیر این کشور به منطقه ای مناسب برای درمان بیماریها و منطقه درمانی گردشگری تبدیل شده بسیاری از گردشگران برای انجام کارهای در مانی نیاز به ماشین دارند و میتوانند با اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو بدون راننده کارهای مهم خود را انجام دهند شرکت سعادت رنت به گردشگران این امکان را میدهد که در تمام طول سفر خود با ارامش کامل کارهای مهم خود را انجام دهند.

ایران پر امنیت با استفاده از  تجربه ی شرکت اجاره ون تشریفاتی

کشور ایران از لحاظ امنیت رتبه ی اول منطقهی خاور میانه را داراست بسیاری از گردشگران این کشور را به خاطر امنیت بالا انتخاب میکنند گردشگران میتوانند این مسافران میتوانند با استفاده از شرکت اجاره خودرو و اجاره خودرو با راننده و تشریفات و ترانسفر فرودگاه در ایران از اسایش بیشتری بهره مند شوند .

شرکت سعادت رنت در زمینه ی گردشگری و اجاره خودرو به خاطر دارا بودن تجربه و کیفیت کاری بالا و صداقت در کار اجاره خودرو و دارا بودن بیشترین ماشین داخلی و خودرو های اقتصادی و خودرو های لوکس با قیمت ارزان یکی از بهترین شرکت های اجاره خودرو در ایران به شمار می اید این شرکت دارای بیشترین مشتری از خارج از کشور هست و این امر به خاطر دارا بودن ماشین های با کیفیت و صداقت کاری اتفاق افتاده.

کشور ایران کشور بسیار زیبایی در امر گردشگری محصوب میشود یکی ازنقاط دیدنی ایران منطقه شمال کشور هست بسیاری از مسافران با اجاره خودرو و اجاره ماشین و کرایه اتومبیل به منطقهی شمالی کشور سفر میکنند و با ماشین اجاره ای دریای زیبای شمال را از نزدیک دیده و از سفر خود لذت میبرند.

یکی از جاهای گردشگری بسیار زیبای ایران منطقه ی مرکزی کشور  است بسیاری از مسافران با اجاره خودرو با راننده اجاره خودرو بدون راننده و با اجاره ون توریستی به سمت اصفهان شهر بسیار زیبای ایران از لحاظ نقطهی تاریخی و باستانی ایران دیدن کرده و با اجاره ون  ارزان لذت سفری با هم را تجربه میکنند.

شما میتوانید با اجاره خودرو با راننده یا اجاره ون یا اجاره خودرو بدون راننده با قیمت بسیار مناسب خود را به شیراز مهد تمدن و شهر باستانی بسار بسیار زیبا رسانده هزینه اجاره خودرو ون یا اجاره خودرو بدون راننده برای این مسافران بسیار به صرفه خواهد بود از این رو بسیاری از گردشگران برای رفاه بیشتر و اسایش و امنیت از خودرو اجاره ای استفاده میکنند شرکت سعادت رنت به شما این کمک را خواهد کرد و گردشگران را در امر اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو ون راهنمایی میکند تا خاطرهای جذاب را در سفر به ایران داشته باشند.

 

مطالب مرتبط:

 

آشنایی با صنعت اجاره خودرو در ایران

آشنایی با شرایط و ضوابط اجاره خودرو

کارایی خودروهای هیبریدی در صنعت اجاره ماشین

یک ماشین اجاره کنید و در تعطیلات نوروز به ایران گردی بپردازید

اجاره ون تشریفاتی

تعطیلات عید نوروز با شرکت اجاره خودرو و تشریفات سعادت رنت

سانتافه کار آمد در صنعت تشریفات

اتومبیل تشریفات سعادت رنت

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین

اجاره ماشین پراید

کمی بیشتر راجع به خودرو پراید بدانیم

در این روزها شرایط اقتصادی به گونه ای است که در بازار خرید خودروهای کارکرده و ارزان قیمت نسبت به خودرو های صفر کیلومتر و بی کیفیت تقاضای بیشتری دارد و در این شرایط واضح می باشد که خرید خودرو سالم و مناسب برای سفر های درون شهری و بیرون شهری اهمیت ویژه ای دارد، در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کلی اما مفید به نکات مهم برا خرید یک خودرو مناسب و کم دردسر داشته باشیم و برای مثال به سراغ پراید به عنوان فراگیرترین خودرو این روزهای ایران برویم و شما مشتریان عزیز اجاره خودرو زمانی که قصد رنت خودرو ایرانی  و یا اجاره ماشین تشریفات دارید بیشتر راجع به نکات فنی آن خودرو آگاهی داشته باشید.

اجاره خودرو پراید کم دردسر اما کمی ناامن برای مسافرت های بیرون شهری

استهلاک کم این خودرو و مجموعه های فنی موتور و گیربکس، مهمترین ویژگی پراید به عنوان یک خودرو اقتصادی و کم دردسر است،اما در هنگام خرید و یا کرایه ماشین پراید و حتی کرایه خودرو های ایرانی می بایست نمونه دست دوم این خودرو نیز بررسی نکاتی در رابطه با این قطعات الزامی به نظر می رسد. موتور پراید به ندرت دچار پدیده سوختن واشر سرسیلندر می شود، اما در عوض رینگ پیستون های ضعیفی دارد که معمولا در کارکردهای بالا کارایی خود را از دست می دهند و به تعویض نیاز دارند، البته این هزینه مربوط به شرکت اجاره خودرو سعادت رنت می باشد و زمانی که شما یک خودرو از موسسه کرایه اتومبیل رنت می کنید این هزینه ها به عهده ما نمی باشد. البته تمامی ناوگان شرکت سعادت رنت کم کارکرد و مدل های 1395 و 1394 می باشد که به ندرت دچار نقص فنی می شوند.

نشانه این امر کم شدن روغن موتور و خروج دود آبی رنگ از اگزوز در هنگام شتاب گیری است.بنابراین در اولین قدم برای بررسی سلامت موتور می توانید میزان روغن موتور را چک کنید (هزینه تعویض روغن به عهده شرکت اجاره دهنده می باشد) سپس با مشاهده دود اگزوز ،سلامتی حدودی موتور را ارزیابی کنید. موتور سالم در هیچ حالتی نباید دود آبی رنگ داشته باشد،دود مشکی کم رنگ،نشانه خام سوزی و مصرف سوخت بالاست که می تواند ناشی از عدم تنظیم صحیح کاربراتور یا کثیف بودن انژکتور ها باشد، دود سفید کم رنگ در هنگام سرد بودن خودرو طبیعی است. اما در صورت ادامه پیدا کردن این دود در هنگام گرم شدن موتور و یا غلیظ بودن آن،باید به سالم بودن واشر سرسیلندر شک کرد.

البته خودرو های این شرکت قبل از تحویل خودرو اجاره ای در محل و در پارکنگ شرکت کاملا سرویس و بازبینی فنی و بدنه زیر نظر کارشناسان این شرکت صورت می گیرد. نکته جالب این است که دوام گیربکس پراید از موتورش کمتر است و معمولا گیربکس در کارکرد های حدود 200 هزار کیلومتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند. در این جا لازم است بدانید در زمان اجاره خودرو ایرانی شما مجاز به پیمودن 250 کیلومتر در روز می باشید البته در اجاره ماشین عروس و یا اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو تشریفاتی و cip ،محاصبه کیلومتر اضافه به طریق دیگری محاصبه میشود.

به هرحال جا نرفتن درست دنده ها و ایجاد صدای زیادی از جمله عیوب معمول گیربکس پراید است که تعمیرش به هزینه ای در حدود پانصد هزار تومان نیاز دارد. در آزمایش دیگر می تواند گوش سپردن به صدای موتور توسط افراد متخصص و مکانیک باشد،ممکن است موتور از نظر وضعیت رینگ پیستون یا واشر سرسیلندر مشکلی نداشته باشد،اما در اثر مرور زمان و کارکرد بالا در برخی اجزای دیگر نظیر یاتاقان و میل سوپاپ آسیب دیده باشد که در این حالت مکانیک خبره و بسیاری افراد فنی به راحتی متوجه وجود مشکل می شوند. در زمان اجاره خودرو پراید کارشناسان حتما سلامت تسمه تایم و تسمه دینام را چک می کنند، البته پرایدهای مدل پایین بر خلاف نمونه های جدید ، به پاره شدن تسمه دینام حساس نیستند.

  اجاره ماشین پراید انژکتوری

نکات فنی در اجاره خودرو بسیار مهم می باشد در تمامی خودرو های کرایه ای بدون راننده مثل (اجاره 206 یا اجاره خودرو پرشیا ، اجاره پژو 405 ، اجاره 206sd ) مهم خودرو اجاره ای پراید به موارد گفته شده و در رابطه با موتور و گیربکس معدود می شود، اما در مورد انتخاب خودرو کرایه ای پراید کافیست بدانید که تا نیمه سال 85 مدل های کاربراتوری این خودرو توسط گروه تولیدی سایپا تولید می شدند ،در مقطعی کوتاه مدل هایی تحت عنوان نیم انژکتوری از خط تولید خارج شدند که حالا به دردسر واقعی مبدل شده اند،چرا که قطعات فنی مربوط به تعمیرات و تعویض سیستم نیم انژکتور در این مدل جرقه زنی توسط دلکو انجام می شود و پاشش سوخت به یک انژکتور سپرده شده است در بازار وجود ندارد و تبدیل آن ها به نمونه های کاربراتوری یا تماما انژکتوری هم ساده نیست و به صرف هزینه زیادی نیاز دارد. پراید به عنوان یک خودرو کاربراتوری وارد ایران گردید و سری های اول این خودرو در حد فاصل سال های 1374 تا 1382 به کاربراتورهای خوب و کم مصرفی مجهز هستند که در بازار تحت عنوان کاربراتور کره ای شناخته می شود،اما بر روی برخی مدل 82 الی 84 کاربراتورهای ایرانی و چینی با سیستم موسوم یه سی ال سی نصب شده اند که کارکرد چندان جالبی ندارند و اکثرا در طول این سال ها با مدل های کره ای جایگزین شده اند.باید اعتراف کرد که مدل های انژکتوری بعد از نیمه سال 84 هم خودروهای کم مصرف و نسبتا بی آزاری از آب در آمده اند و اکثر مالکین از عملکرد آن ها رضایت دارند، اما واقعیت این است که مجموعه انژکتور از کاربراتور پیچیده تر است و پتانسیل بیشتری برای بروز مشکلات برقی و الکترونیکی دارد. لازم به ذکر است اجاره خودرو پراید توسط این شرکت با شرایط آسان و قیمت مناسب اجاره خودرو ایرانی می باشد و خودرو پراید اجاره داده شده توسط شرکت سعادت رنت انژکتوری و مدل 95 می باشد.

  بدنه و فنی خودرو اجاره ای پراید

ضعیف بودن بدنه و شاسی پراید واضح می باشد و پیشنهاد می شود در زمان رنت خودرو پراید در تهران و یا اجاره خودرو پراید در کرج و اجاره خودرو در شهرستان های ایران از این خودرو برای سفر های بیرون شهری استفاده نشود. اجاره ون و سلامت شاسی به خصوص سرشاسی های جلو توجه شود.چرا که در صورت وجود عیب در این بخش، باید مدام نگران خارج شدن پلوس ها از گیربک بود و این عیب معمولا به راحتی رفع نمی شود.همچنین آسیب دیدگی شاسی می تواند باعث کاهش عمر جلوبندی و بروز لاستیک سایی غیر طبیعی شود و تمام این ها به کاهش شدید قیمت و ارزش خودرو منجر می شود،البته با توجه به دیفرانسیل جلو بودن پراید، تصادف از عقب و ضربه خوردن خودرو در این قسمت چندان نگران کننده نیست.

در تصادفات هنگام اجاره ماشین بدون راننده تمامی خودرو های این شرکت دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد و هزینه تمیرات توسط شرکت بیمه گذار پرداخت می شود و شرکت بابت بیمه اضافه هیچ مبلغی از مشتریان کرایه خودرو ایرانی بدون راننده و کرایه خودرو خارجی بدون راننده مثل اجاره خودرو النترا و یا اجاره خودرو اپتیما و اجاره خودرو بنز و دیگر خودرو های کرایه ای بدون راننده و حتی کرایه خودرو با راننده دریافت نمی نمایید. در مورد تصادف های خودرو های اجاره ای در تهران و اجاره خودرو در کرج و اجاره خودرو در شهرستان ها در تصادفات مخصوصا در بخش دماغه خودرو، واقعا لازم است که حساسیت به خرج دهید و خودرو را به یک یا چند صافکار ماهر نشان دهید. که وظیفه آن به عهده موسسه کرایه اتومبیل می باشد .در صورت خرید خودرو مدل پایین،بهتر است که وضعیت پوسیدگی و زنگ زدگی گلگیرها،بخش زیرین درب ها و کف صندوق عقب را بازرسی کنید ،چرا که خرید یک خودرو زنگ زده حتی با قیمت بسیار پایین هم معمولا توجیهی ندارد و سریعا خریدار را دلزده می کند.با توجه به تعداد زیاد سرعت گیر و دست انداز در سطح خیابان ها، می تواند با چند دقیقه رانندگی به راحتی از سلامتی جلوبندی و سیستم تعلیق اطمینان حاصل کنید. ضعیف خودرو پراید های مدل های قدیمی با کارکرد بالا باعث ایجاد کوبش های بسیار شدید به همراه سرو صداهای آزار دهنده می شود که البته در خودرو های صفر کیلومتر همچین کوبشی وجود ندارد.پ و برای تعمیر آن صرف هزینه ای بین 100 تا 300 هزار تومان لازم است.خراب شدن مجموعه جعبه فرمان هم در پراید رایج است که از نشانه های آن می توان به وجود خلاصی در فرمان و یا سفت شدن بیش از حد آن اشاره کرد. کمک فنرهای پراید قیمت زیادی ندارد ولی پیش از خرید خودرو می توانید با یک نگاهی به داخل گلگیرها،میزان سلامت آن ها را از نظر روغن زدگی بررسی کنید

  چند توصیه مهم

اگر قصد دارید برای خرید خودرو پراید با حداقل رقم پرداختی، بهترین انتخاب موجود را داشته باشید، سعی کنید از میان نمونه های انژکتوری مدل پایین که در حد فاصل سال های 84 الی 89 تولید شده اند،یک ماشین با کارکرد کمتر از 150 هزار کیلومتر را انتخاب کنید،البته نمونه های کاربراتوری نیز در صورت نگهداری درست، انتخاب های بدی نیستند اما واقعیت این است که انژکتوری ها، پاک تر و کم دردسر تر به نظر می رسند و در هنگام فروش نیز بازار بهتری دارند. در اجاره ماشین این قضیه کا ملا فرق می کند.خرید نمونه های 84 الی 86 با بودجه ای در حدود 11 – 13 میلیون تومان مقدور است که رقمی در حدود 60 الی 70 درصد نمونه صفر کیلومتر محسوب می شود.

در نهایت به این نکته توجه کنید که برای استفاده روزمره در شهره های شلوغ و پر ترافیک امروزی،رنگ دار بودن یا بدون رنگ بودن خودرو اهمیت چندانی ندارد،چرا که با کوچکترین تصادفی ممکن است مزیت بی رنگ بودن خودرو از بین برود و از این نظر دچار افت قیمت شود، در عوض به نکات مهمتری در رابطه با سلامت شاسی و قطعات فنی خودرو توجه کنید و از خرید خودروهای تصادفی با شاسی های جوشکاری شده خودداری فرمایید.

  مشخصات فنی خودرو اجاره ای پراید هاچ بک

طول 3936 میلیمتر عرض 1606 میلیمتر ارتفاع 1455 میلیمتر فاصله محور چرخ عقب و جلو 2345 میلیمتر فاصله مراکز چرخهای جلو 1406 میلیمتر فاصله مراکز چرخهای عقب 1386 میلیمتر ظرفیت: 5 سرنشین فاصلهه کف خودرو تا سطح زمین 164 میلیمتر حجم باک بنزین 38 لیتر حداقل شعاع گردش 4.56 نوع موتور: چهار زمانه بنزینی تعداد سیلندر: 4 عدد خطی حجم سیلندر: 1324 cc قطر سیلندر: 72 میلیمتر کورس سیلندر: 83.7 نسبت تراکم: 9.7 حداکثر قدرت موتور پراید: درهر 5000 دور در دقیقه 64 اسب بخار حداکثرگشتاور موتور: در هر 2500 دور در دقیقه 104 نیوتون متر نوع سوخت: بنزین بدون سرب نوع کلاچ: تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی گیربکس 5 دنده دنده 1 : با نسبت 3.455 دنده 2 : با نسبت 1.945 دنده 3 با نسبت 1.276 دنده 4 با نسبت 0.862 دنده 5 با نسبت 0.693 دنده عقب با نسبت 3.584 نوع فرمون خودرو دنده شانه ای سیستم ترمزها ترمز جلو دیسکی ترمز عقب کاسه ای

مشخصات فنی خودرو اجاره ای پراید صندوق دار:

طول 3936 میلیمتر عرض 1606 میلیمتر ارتفاع 1456 میلیمتر فاصله محور: چرخ عقب و جلو 2346 میلیمتر فاصله مراکز چرخهای جلو: 1406 میلیمتر فاصله مراکز چرخهای عقب: 1385 میلیمتر ظرفیت سرنشین: 5 نفر فاصله تا سطح زمین 164 میلیمتر حجم باک 39 لیتر حداقل شعاع گردش 4.56 نوع موتور خودرو چهار زمانه بنزینی تعداد سیلندر: 4 عدد خطی حجم سیلندر 1324 قطر سیلندر 73 میلیمتر کورس سیلندر: 83.6 نسبت تراکم 9.7:1 حداکثر قدرت موتور در 5000 دور در دقیقه 63 اسب بخار حداکثرگشتاور موتور در 2500 دور در دقیقه 103 نیوتون متر نوع سوخت بنزین بدون سرب نوع کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی گیربکس: 5 دنده دنده 1 با نسبت 3.455 دنده 2 با نسبت 1.945 دنده 3 با نسبت 1.276 دنده 4 با نسبت 0.862 دنده 5 با نسبت 0.693 دنده عقب با نسبت 3.585 نوع فرمون دنده شانه ای سیستم ترمزها خودرو اجاره ای پراید صندوق دار جلو دیسکی عقب کاسه ای

  منابع: گروه تولیدی سایپا saipa korea / 1394 -اسفند کارشناس فنی شرکت سعادت رنت

/MH.S 1395/شهریور _ / Rent A Car In Iran Tehran /CaR Ir
  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

Iran Isfahan

Iran Isfahan

The mysterious city of Isfahan

One of the interesting towns and tourist attractions in the Iranian city of Isfahan in central Iran. Rent a car in tehran the city or rent a car in iran that the world is one of the best tourist sites.

Our company has branches in the city and you can rent a car or hire a van in the city closely the landmarks of the city and enjoy the sites.

Many tourists are traveling in iran by groups. Because of this many people can rent a van or rental car in iran to travel in Tehran.
  Another of the problems that tourists is that many times with and for displacement saddlebags need a car roomy in iran and reliable and hence rental company car prosperity to the people using the rental van or car rental Spacious suggests .

 

Beautiful areas in Isfahan

Naghsh jahan

All people of naghshe jahan closely have seen or at least a large number of people using the rental car places have gone either side of the field more beautiful than the other side is Sheikh Lotfollah Mosque and Alighapoo Restaurant beautiful corner and the field makes this place one of the landmarks of is that many people with car rentals and rent a van to leave the field.

 

Eight Paradise Palace

Another tourist attraction of the garden eight garden that offers car rentals in Tehran, Isfahan go to the garden visit the garden and see one of the most important places of poses architectural style of the palace Isfahan and has 100-year-old is very beautiful space you can rent cheap cars seen this beautiful palace and the beautiful architecture enjoy it.

 

Menar jonban (Spire vacillatory)

Symbol of genuine ancient and beautiful architecture of this vast country can menar jonban named many travelers Irene-travelers abroad your travel destination this place, and this monument to visit, according to tourism experts beauty of this monument is very high and many tourists rent a van to go see this beautiful place. It is still unclear to scientists because of the jolt, but a few months ago no longer visitors to shake the building.

 

 Atashgah (Fire)

The complex has a history quite a lot and one of the landmarks of poses and car rentals this place to tourists suggest this place for a hill in the West of the 4 sides is seen tourists from different countries come here to see this great old adobe building

 

Later in the article are familiar with the city esfahan mystery

 

Car rental services company


Rent a car without a driver
Rent a car with full insurance
Car rental unrestricted km
Vehicle delivery in other cities in Iran
Vehicle delivery of Thran_Shyraz_Asfhan_Yzd airport
The use of additional equipment (GPS-car baby seats
Tehran Airport Transfer
Shiraz Airport Transfer
Yazd Airport Transfer
Isfahan Airport Transfer
  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت اختصاصی

در زیر نکاتی آورده شده است که شما برای ایجاد و توسعه یک طراحی سایت اختصاصی  قوی و موفق بدون شک به آنها نیازمند خواهید بود:

 

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

 

  • سازگاری با تمامی ابزارهایی که افراد برای جستجو در وب از آنها استفاده می نمایند: در گذشته افراد برای جست و جو در اینترنت از تنها از کامپیوتر های و لپ تاپ ها استفاده می نمودند اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای متعددی روی کار آمده اند که افراد از آنها برای مراجعه به وب سایت های مختلف استفاده می نمایند، از جمله این ابزارها می توان تلفن های هوشمند، تبلت ها را نام برد. علاوه بر این خبرهای مربوط به دنیای دیجیتال حاکی از آن است که به زودی ابزارهایی مدرن تری نیز برای جستجو در اینترنت به بازار خواهند آمد. جالب است بدانید که عمده کاربران اینترنت را کسانی تشکیل می دهند که با ابزارهایی بجز کامپیوتر ها در وب سایت ها گردش می کنند از این رو می توان گفت که سازگاری وب سایت ها با سایر دستگاه هایی که افراد برای جستجو در اینترنت استفاده می نمایند نقش عمده ای را در موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت بازی می کند.

 

  • طراحی وب سایت اختصاصی شرکتی

 

  • داشتن محتوای با کیفیت و مرتبط:  بسیاری از طراحان وب سایت به اشتباه تصور می کنند که اگر وب سایت خود را مملو از محتواهای مختلف نمایند می توانند به موفقیت دست یابند، حال آنکه این تصور کاملا اشتباه است، وجود یک محتوای با کیفیت و مرتبط در وب سایت شما می تواند از دو جین محتوای کم کیفیت و غیر مرتبط با ارزش تر باشد. وجود محتوای غیر مرتبط متعدد در وب سایت نه تنها نمی تواند برای صاحبان وب سایت سودی داشته باشد بلکه می تواند موجب شود که کاربران گیج و سر در گم شوند و نتوانند مطالبی را که می خواهند بیابند.

 

طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی

 

  • همه جانبه بودن و قابلیت پشتیبانی از محتواهای چند رسانه ای: منظور از همه جانبه بودن آن است که کاربران بتوانند انواع محتواها اعم از محتواهای متنی، محتواهای تصویری، محتواهای صوتی و محتواهای ویدیویی را در طراحی  سایت شما بیابند و بتوانند این محتواها را به سادگی در تمامی شبکه های اجتماعی مختلف مثل، فیس بوک، تلگرام و توییتر اشتراک گذاری نمایند.

 

  • طراحی لوگو و بنرهای اختصاصی: در طراحی سایت خود حتما باید به فکر یک طراحی لوگوی حرفه ای باشید و یک گرافیست با تجربه را استخدام نمایید زیرا امروزه رنگبندی سایت و طراحی لوگو و طراحی بنر سایت شما به اندازه خود طراحی سایت شما ارزشمند شده است.

 

  • سئو فرندلی بودن و کسب رتبه خوب در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر:  صرف انرژی و هزینه های متعدد برای یک طراحی وب سایت اختصاصی تنها زمانی می تواند سودمند باشد که وب سایت بتواند در نتایج جستجوهای موتورهای جستجوگر نمایش داده شود و یا به عبارتی از لحاظ سئو قوی باشد در غیر این صورت هر چقدر هم که وب سایت طراحی زیبا و جذابی داشته باشد باز هم نخواهد تنوانست که کاربرانی را برای خود جذب نماید.

 

طراحی سایت اختصاصی شرکتی

 

  • جذاب بودن برای بازدیدکننده گان و دارای بودن قابلیت جذب کاربران: شما در زمینه هر تجارتی که فعالیت کنید رقبای بسیاری خواهید داشت و وب سایت های متعدد دیگری وجود خواهند داشت که محصولات کاملا مشابه با آنچه را که شما به کاربران عرضه می کنید، ارائه نمایند. اگر شما بخواهید وب سایت شما در ذهن کاربران بماند و کاربران خود را به مشتریان وفاداری برای وب سایت خود تبدیل کنید باید کاری کنید که آنها از تجربه خرید خود در وب سایت شما لذت ببرند و تمایل داشته باشند که مجددا به وب سایت شما مراجعه نمایند، بدین منظور شما باید کاری کنید که سرعت بارگذاری وب سایت شما بالا باشد، طراحی وب سایت شما زیبا و منحصر به فرد باشد، امکان راه یابی در وب سایت شما آسان باشد و کاربران بتوانند به سادگی به هر صفحه ای از وب سایت شما که می خواهند دسترسی داشته باشند بدون آنکه سر در گم شوند و نهایتا شما باید امکان جستجو را در وب سایت خود برای کاربران ایجاد نمایید تا کاربران بتوانند به سرعت آنچه را که می خواهند بیابند و آن را خریداری نمایند. به عبارت کلی وب سایت شما باید تا حد ممکن یوزر فرندلی باشد تا بتوانید رضایت کاربران را در هنگام مراجعه به وب سایت جلب نمایید.

 

  • استفاده از پلتفرم های قوی برای طراحی وب سایت: بدون شک ورد پرس یکی از بهترین و قوی ترین نرم افزارهایی است که امروزه برای  طراحی وب سایت وجود دارد. در ورد پرس قالب های متنوعی وجود دارد که طراح وب سایت می تواند بنا به سلیقه و ویژگی های مورد نظر خود یکی از آنها را برای کار خود استفاده نماید. ورد پرس علاوه بر این ویژگی ها و خصوصیات بسیار سودمند دیگری دارد که به کاربر امکانات بسیار متنوعی را برای طراحی وب سایت ارائه می نماید و از این رو می توان گفت که این نرم افزار بهترین و قوی ترین پلتفرم طراحی وب سایت است.

 

  • ارزیابی عملکرد وب سایت و شناسایی نقاط ضعف و قوت آن: طراح وب سایت هر چقدر هم که در کار خود تبحر داشته باشد باز هم باید پس از ایجاد یک وب سایت عملکرد آن را ارزیابی نماید زیرا قوت یا ضعف یک وب سایت تماما در گرو عملکرد طراح وب سایت نبوده و در بسیاری مواقع داشتن درک درستی از جامعه هدف است که موفقیت و یا عدم موفقیت یک وب سایت را تعیین می نماید. ارزیابی عملکرد وب سایت موجب می شود که نقاط قوت و ضعف وب سایت را شناسایی نموده و بتواند برای جبران سازی آنها برنامه هایی بچیند. امروزه ابزارهای متعددی برای این کار وجود دارد که از جمله بهترین و محبوبت ترین های آنها می توان به گوگل آنالتیکز اشاره نمود.
  • بهنام کاظم نیا