اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده برای سفرهای کاری و تفریحی و همکاری برای تشریفات و مجالس

  • ۰
  • ۰

اجاره ماشین در تهران

پژو پرشیا و یا همان پژو پارس یکی از نخستین خودرو لوکس شرکت تولیدی ایران خودرو می باشد و در بین اتومبیل های اجاره ای ایرانی در تهران و کرایه خودرو در شهرستان ها در بازار خودرو پر طرفدار می باشد. در بازار خودرو ایران در سال 1379 در شرکت ایران خودرو تولید شد و در بازار اجاره خودرو ایرانی با قیمت مناسب جز اولین ماشین های کرایه ای به حساب می اید. این اتومبیل که حاصل تلاش متخصصان طراحی محصولات جدید ایران خودرو است، از امکانات و تجهیزات رفاهی به نسبت خوبی سود می برد به گونه ای که پس از گذشت چند سال از نخستین عرضه آن به بازار با وجود رقبای مثل پژو 206 ، ال 90 ، سمند و حتی اجاره خودرو پراید بدون راننده و... این خودرو هنوز جزءمحبوب ترین خودروهای سواری لوکس در کشور به شمار می رود.

همچنین بین ماشین های اجاره ای ایرانی مثل اجاره خودرو 206 ، اجاره خودرو سمند و حتی کرایه خودرو پراید ، کرایه خودرو 207 ارزان قیمت و دیگر خودرو های کرایه ای در بازار داغ ایران بیشترین طرفدار را دارد. می بایست بدانید در اجاره ماشین پژو پارس علاوه بر بهره مندی از امکانات فراوان این اتومبیل اجاره داده شده ، کیفیت خوبی چه در بخش قطعات اصتحلاک و چه در بخش طراحی ، ساخت و مونتاژ برخوردار است. این موارد همراه با قیمت رقابتی آن، پژو پارس را به صرفه ترین و پرفروش ترین خودرو لوکس ایران تبدیل ساخته است.که قیمت آن بین ماشین های کرایه ای بدون راننده بالاترین قیمت را دارا می باشد.

پژوپارس به موتور9 /1 لیتری با قدرت 98 اسب بخار مجهز می باشد که در عین آلایندگی کم و مصرف سوخت متوسط در، به راحتی می تواند این خودرو را به سرعت بیش از KM 120رساند و در هنگام سبقت، شتاب گیری قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کند. به دلیل امنیت و مصرف سوخت این خودرو کرایه ای معمولا مشتریان عزیز موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات رنت ان را برای سفر های بین شهری انتخاب می نمایند. تجهیزات و امکانات به کار رفته در این محصول نظیر موتور با سیستم انژکتوری و فرمان تقویت شده ، آینه خارجی با کنترل برقی ، کولر 3 زمانه و ... ضمن فراهم نمودن آسایش بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای کنترل آلودگی و مصرف روز دنیا مطابقت دارد. اجاره خودرو ایرانی مثل اجاره ماشین پژو پرشیا برای توریست های خارجی که تصمیم به پیمایش مسیر های طولانی مدت دارند پیشنهاد می گردد که می توانند با در نظر گرفتن کیلومتر مجاز تایین شده به آسودگی به گشت و گذار در کشور ایران عزیزمان بپردازند.

پژو پارس سال LX TU5

مشخصات موتورو دنده : ۱۶۰۰ _ CC ۱۶ سوپاپ _ ۱۰۸ اسب بخار _ گیربکس ۵ دنده دستی

امکانات خودرو پژو پارس:

ترمز ABS و EBD _ ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک نگاه دارنده _ ترمز عقب کاسه ای جدید _ کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین _ فرمان هیدرولیک _ سیستم تهویه دستی و اتوماتیک _ موبایل هندزفری _ بلندگوی عقب و جلو _ آنتن اکتیو خودکار _ چراغ مه شکن جلو و عقب_ چراغ نقشه خوان جلو _ آیینه جانبی برقی راهنمادار _ آیینه های جانبی تاشونده اتومات _ شیشه سولار و ضد اشعهUV _ شیشه بالابر برقی جلو و عقب _ فرمان چرمی _ روکش درب های بژ _ قطعات دکوراتیو طرح چوب _ رودری جدید _ جلوآمپر یخی _ 2 سنسور دنده عقب _ قفل میکرو درها _ قفل با ریموت مرکزی - لاستیک بارز و رینگ اسپرت آلومینیومی ۱۵ _ صندلی تنظیم برقی_ پشتی صندلی جلو و عقب - دماسنج و ساعت روی داشبورد _ بازکن صندوق عقب در داخل اتاق. گروه تولیدی بزرگ ایران خودرو در نظر دارد برای سال 94-93، خودروی پژو پارس را با داشبورد تغییر شکل یافته و با موتور استاندارد به بازار عرضه کند. البته از چند سال قبل انتظار می‌رفت تا ایران خودرو داشبورد کسل کننده پژو 405 را که بر روی پژو پارس نیز مونتاژ می‌شد تغییر دهند، که این اتفاق بعد از مدت‌ها بالاخره رخ داد.

البته تمامی ناوگان شرکت اجاره خودرو رنت مدل های 95 و 94 می باشد و با پایین ترین سطح کارکرد و بالاترین سطح کیفیت فنی در اختیار متقاضی اجاره خودرو به صورت اجاره خودرو ایرانی روزانه و یا اجاره خودرو ایرانی هفتگی و اجاره ماهیانه و اجاره سالیانه می باشد. طرح داشبورد جدید، یاد آور داشبورد خودروهای شرق آسیایی است،( خودرو های خارجی اجاره ای) اجاره اپتیما یا اجاره النترا و اجاره خودرو های هیوندایی ، البته مدل‌های مربوط به اوایل سال‌های 2001 می باشد . از امکانات این داشبورد می‌توان به:سیستم بلوتوث_ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان_ سیستم جدید صوتی _ سیستم کنترل اتومات تهویه_ طرح جدید چرم فرمان خودرو_ دو ایربگ بودن و ... اشاره کرد. که باعث اسایش بیشتر کرایه کنندگان خودرو ایرانی می باشد که در زمانی که قصد سفر های طولانی مدت با یک ماشین کرایه ای بدون راننده دارید سفر خوبی را به همراه خانواده خود تجربه نمایید. مواد اولیه‌ای که برای تولید پارس نیاز است از شرکت‌های داخلی کشور تأمین می‌شود هم اکنون روزانه 55 مجموعه داشبورد جدید برای خانواده پژو در شرکت مهرکام تولید می‌شود. قرار است ظرفیت تولید این داشبورد ظرف مدت سه ماه به 550 مجموعه افزایش یابد. اما قیمت تقریبی این خودرو در حال حاضر 38.5 میلیون تومان برای پژو پارس سال و 42.5 میلیون تومان برای می‌باشد.

با قیمت این روز های این خودرو، اجاره روزانه و موقت این اتومبیل بسیار به صرفه تر می باشد و شما با رزرو آنلاین خودرو یا رزرو تلفنی اجاره خودرو می توانید یک خودرو پژو پارس را در محل مورد نیاز و یا در دفتر و شعبات شرکت کرایه اتومبیل و تشریفات رنت بدون راننده و یا با راننده رزرو نمایید. لازم به ذکر است تمامی خودرو این شرکت تحویل در محل می باشد برای آسایش بیشتر شما مشتریان عزیز.

مقایسه قیمت پژو پارس داشبورد جدید این خودرو اختلاف حدود 3 میلیون تومانی با داشبورد قدیمی را نشان می‌دهد.

اتومبیل پژو پارس تغییر چهره یافته ی پژو 405GLS می باشد. این خودرو در ابتدا با نام پژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام داد و هم اکنون در بازار با نام پژو پارس عرضه می شود. طراحی قدیمی بدنه مربوط به دهه 90 میلادی و فاقد امکانات خودروهای روز دنیا می باشد. در بین خودرو پژو اجاره ای تفاوت قیمت 10 الی 20 تومانی بین اجاره پژو 405 و اجاره پژو پارس می باشد. شباهت داخلی پژو پارس با پژو 405 می تواند یک امتیاز منفی باشد به طوری که داشبورد در داخل کابین تقریبا همان پژو 405 است، البته با کمی تغییرات که به تازگی داشبورد این خودرو تغییرکامل داشته. گاهی اوقات نمی توان تفاوت چند میلیون تومانی این خودرو را با پژو GLX متوجه شد، ولی به هر حال راحتی بیشتر صندلی ها، فرمان پذیری بالاتر ، طراحی مناسب فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ و چهره متفاوت خودرو تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای این خودرو فراهم کرده است. شتاب اولیه و سرعت بهبود یافته پارس 16 سوپاپ که بواسطه ی حضور پیشرانه ی استاندارد های یورو 4 بدست آمده بود، توجه مشتریان اجاره خودرو ایرانی بدون راننده و یا اجاره ماشین با راننده و تشریفات و ماشین عروس که همواره به دنبال خودروهای ارزان اما با توان بالا هستند را به خود جلب کرد.

حجم زیادی از مشتریان رنت خودرو پارس 16 سوپاپ تحویل به اشخاص و ادارات دولتی و مجلس و قضات و توریست ها و کسانی که تصمیم به سفر با خودرو های کرایه ای دارند تحویل داده می شود. تفاوت خودرو های اجاره ای پارس معمولی با خودره کرایه ای پارس ای ال ایکس شامل صفحه ی ادوات هوشمند با امکانات مختلف از جمله سنجش مصرف سوخت لحظه ای ، دزدگیر، حسگرهای پارک خودرو ، داشبورد طرح چوب، آفتابگیر چراغدار سرنشین ها، پیشرانه ی پر قدرت تر 16 سوپاپه، ترمزهای دیسکی در هر 4 چرخ و بالاخره رینگ آلومینیومی 15 می باشد. خودروهای پژو پارس سال خودرویی ایمن, شیک, مدرن و زیبا می باشدکه از فروش و تقاضای بالای اجاره هفتگی بالایی برخوردار است. قیمت پژو پارس سال بیشتر از مدل دیگر پژو پارس معمولی بالاتر است, چون علاوه بر تجهیزات سایر مدل های پارس از امکاناتی ازجمله استاندارد آلایندگی یورو4 و کیسه هوا راننده و سرنشینان برخوردار است.

پژو پارس و پژو 405

در ابتدا پژو 405 محصول سال های 1988 تا 1998 پژو فرانسه و انگلیس بود و تولید این محصول در ایران و مصر ادامه پیدا کرد پژو 405 تا حالا توانسته افتخارات زیادی در زمینه رکورد فروش و همچنین در رالی های داکار برای شرکت پژو به ارمغان بیاره و هم اکنون پایه ی خودروسازی کشور ما روی پلت فرم این خودرو بنا شده به گونه ای که پژو پارس فیس لیفت این محصول که به اشتباه فیس لیفت پژو 406 شناخته می شود می باشد که بر اساس پیشنهاد ایران خودرو به پژو فرانسه به عنوان اولین دگرگونی 405 به بازار ایران عرضه شد . پژوrdx و rd و پژو gli و پژو glx هم کپی های تولید شده متناسب با بازار از روی پژو 405 هستند . سمند خودروی ملی ایران هم روی فرم پژو 405 ساخته شده این به دلیل آن است که ما هنوز به تکنولوژی تولید پلت فرم بومی نرسیده ایم . در بازار خودرو اجاره ای در ایران و اجاره خودرو ایرانی در تهران ویا اجاره خودرو در کرج قیمت زیادی بین اجاره خودرو پژو 405 و یا کرایه پژو 206 با اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده وجود ندارد و بسته به سلیقه مشتری رنت خودرو در تهران انجام می گیرد البته در اجاره خودرو پژو پارس و یا اجاره خودرو سمند بیشتر مشتریان تصمیم به سفر های برون شهری و تشریفات اداری در داخل تهران را دارند و اشخاصی که پژو 206 و یا پژو 207 را اجاره می کنند تصمیم به سفر های درون شهری را دارند.

موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات (اجاره پژو پارس)

با در اختیار داشتن ناوگان بزرگ اجاره خودرو ایرانی و اجاره خودرو خارجی و اتومبیل های تشریفاتی و ماشین عروس با راننده و اجاره ماشین عروس بدون راننده به مشتریان عزیز رنت خودرو این اعتماد را می دهد که می توانن قرار داد های بلند مدت و کوتاه مدت خود رابا خیالی آسوده با این شرکت امضاء نمایند. اکنون برای از دست ندادن بازار پژو 405 ایران خودرو نهمین استفاده از 405 را انجام داد و محصول جدید خودش رو با نام 405slx در دهه فجر رونمایی خواهد نمود!

  فلسفه تولید پژو 405 SLX

مدتی قبل مدیر عامل ایران خودرو خبر خارج شدن پژو 405 از خط تولید را تا تابستان آینده اعلام کرد ، برای همه جای تعجب داشت که آیا ممکنه این فرهنگ در خودروسازی ایران جا افتاده باشه وعمر تولید یک خودرو هم بعد از 50 سال در نظر گرفته شده باشه که یک هفته از خبر نگذشته بود که وعده تولید پژو 405 SLX داده شد . و شاید در چند ماه آینده شاهد اجاره خودرو 405slx باشیم !

  • ۹۶/۰۲/۰۹
  • بهنام کاظم نیا

نظرات (۱)

  • مهتاب نوروزی
  • از مطالعه این مطلب لذت بردم.
    شرکت طراحی سایت کرج
    https://w3developers.ir

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی