اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت

اجاره انواع خودروهای ایرانی و خارجی

اجاره خودرو بدون راننده برای سفرهای کاری و تفریحی و همکاری برای تشریفات و مجالس

۸ مطلب در شهریور ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از خودرو اجاره ای در مسافرت های بلند مدت

تعطیلات که فرا می‌رسد، بازار اجاره ماشین و کرایه خودرو بدون راننده در تهران داغ تر می شود و جنب و جوش دیگری میان مردم دیده می‌شود. در میان علایق مردم برای مسافرت بعضی‌ها هواپیما را ترجیح می‌دهند، عده‌ای بلیت قطار رزرو می‌کنند، بعضی‌ها با اتوبوس می‌روند و بعضی‌ها هم دوست دارند یک خودرو راحت و با ایمنی بالا رنت کنند وبعضی ها با اتومبیل خودشان به سفر بروند.

انتخاب اینکه بهترین راه برای یک مسافرت آسوده کدام است به عهده شماست.اگر تصمیم دارید با هواپیما سفر کنید پیشنهاد ما این است که می توانید زمانی که به تهران رسیدید یک خودرو اجاره ای از نماینده ما در فرودگاه مهر آباد تحویل گرفته و به گشت و گذار و تور های داخلی در شهر تهران بپردازید. شما با اجاره خودرو در تهران و اجاره خودرو در کرج میتوانید تفریحات خوبی با خانواده و همراهان خود داشته باشید.

در مسافرت با خودروی اجاره ای نکاتی وجود دارد که باید مهم است بدانید، افت قیمت خودرو در سفر های طولانی برای شما هزینه های پنهانی دارد و سفر کردن بدون داشتن بیمه بدنه بسیار خطر ناک است شما با کرایه ماشین میتوانید با اطمینان کامل و بدون هزینه های پنهان افت قیمت خودرو شخصیتان سفر کنید و همچنین شرکت تشریفات سعادت رنت به شما این امتیاز را میدهد برای مسافرت های بیرون شهری و درون شهری ماشین دلخواه خود را در اختیار داشته باشید.

آنچه در سفر و مسافرت با ماشین و یا همان گردشگری در ایران با خودروی شخصی مهم است، و ایرانیان عزیز و توریسم ها در ایران می بایست رعایت کنند نکات ایمنی در رسیدن به مقصد با سلامت کامل خود و همه اعضای خانواده است شما با کرایه ماشین از شرکت اجاره خودرو بدون راننده سعادت رنت می توانید با اطمینان کامل از سلامت فنی خودرو و داشتن بیمه بدنه خودرو آرامش از نظر فنی ماشین که در بالاترین سطح کیفیت می باشد به سفر خود بپردازید.

اگر میخواهیدبا اتوبوس سفر کنید یک سری مشکلات را خواهید داشت با اجاره ماشین بدون راننده و کرایه اتومبیل بدون راننده  این مشکلات وجود ندارد زیرا شما تصمیم گیرنده می باشید که چگونه و از چه مسیری به سفر بپردازید.اجاره خودرو یعنی اسودگی ،رفاه ،اطمینان و صرفه جویی در هزینه.(طراحی سایت فروشگاه اینترنتی)

رانندگی چنان با کارهای روزمره ما عجین شده که گاه به هیچ‌وجه به این موضوع فکر نمی‌کنیم که هزینه های زیادی با اجاره خودرو از بین خواهد رفت. پشت فرمان نشسته‌ایم و فراموش می‌کنیم که جسمی چند کیلویی از آهن را می‌رانیم، آن هم با سرعتی زیاد و تحت شرایط غیرقابل پیش‌بینی.اجاره ماشین با بیمه بدنه استرس را کاهش خواهد داد و هزینه های پنهان از نظر افت قیمت خودرو دیگر به عهده شما نیست و این هزینه ها را شرکت اجاره ماشین سعادت رنت می پردازد. طراحی سایت

شرکت تشریفات سعادت رنت و طراحی وب سایت در راستای کمک به ناوگان حمل و نقل کشور و بالا بردن رفاه مشتریان وراحتی حال شما اقدام به اجاره خودرو ارزان بدون راننده و اجاره خودرو در فرودگاه و اجاره انواع اتومبیل ایرانی و خارجی کرده و ماشین عروس بدون راننده کرده است
  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

http://www.saadatrent.com

چند وقتی است که انتقادات از یکی از خودروسازان اروپایی که همه‌مان کمابیش با آن آشناییم بالا گرفته و در این رابطه موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت که در زمینه ی اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین با راننده فعالیت دارد راهکارهایی برای شما دارد  و به بحث‌هایی داغی هم در بین محافل و مطبوعات و نیز آحاد جامعه دامن زده است.اجاره خودرو

اجاره ماشین

 ابتدا به برسی بررسی پژو 2008 می پردازیم اجاره پراید

امتیاز این خودرو 3 از 5 می باشد.

این خودرو جانشین فرانسوی نیسان محسوب می‌گردد.
ظاهر خودرو پژو 2008
اگر شما تاکنون قادر شده‌اید که از یک برند، که در عرف بکسل‌کننده بودن معروف است، رمزگشایی نمایید احتمالاً محتوای آنچه را که در این متن در مورد این کراس اوور فرانسوی درج شده را درک خواهید نمود. خودرویی که بخش‌های زیادی از آن با هم خانواده‌اش پژو 208 مشترک می‌باشد، طراحی این خودرو تنها یک بخش از این مسئله را بازتاب می‌دهد.
کابین پژو 2008
طرح صاف و افقی داشبورد، این حس را که در کابینی جادارتر جای گرفته‌اید تقویت می‌کند. کابین این خودرو با پوششی از چرم  شده و تریم مشکی وصفحه نمایشگر اطلاعات در آن خودنمایی می‌کنند. اینها تنها موارد ناشی از طراحی این کابین نیستند، بلکه این کابین از فضایی کافی برای سرنشینان جلو و عقب خود برخوردار است  همین امر  محیط راحت و کاربردی در آن می‌باشد.
مهندسی این خودرو فرانسوی
نکته کلیدی که در پژو 2008 به چشم می‌آید راحتی این خودروست و این امر با نوآوری‌هایی که در کابین آن صورت گرفته کاملاً مشهود است؛ از جمله این موارد هم می‌توان به موقعیت مناسب راننده در پشت فرمان و نیز دسترسی آسان او به ابزار و ادوات موجود در داشبورد اشاره نمود و یا وجود یک صفحه نمایشگر لمسی در بخش میانی کنسول، که این امکان را می‌دهد که به راحتی به اطلاعات موجود در آن دسترسی یابید بدون آنکه حواستان از آنچه در پیشروی‌تان ست، پرت شود.

 

مشخصات فنی پژو 2008

حجم موتور: 1598 سی سی
توان: 120 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
گشتاور: 160 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه
گیربکس: 4 دنده اتوماتیک
شتاب صفر تا صد: 11.5 ثانیه
حداکثر سرعت: 190 کیلومتر بر ساعت
سیستم تعلیق جلو: مستقل، مک فرسون استرات
سیستم تعلیق عقب: غیر مستقل، بازوهای انعطاف‌پذیر
مصرف ترکیبی در هر صد کیلومتر: 7.4 لیتر
استاندارد آلایندگی: یورو 5
ابعاد خودرو 2008  اجاره خودرو بدون راننده
طول /عرض/ ارتفاع:4159/1740/1556 میلی‌متر
فاصله بین دو محور جلو و عقب:2538 میلی‌متر
گنجایش محل بار: 360 لیتر
حجم باک: 53 لیتر
وزن:1180 کیلوگرم
برخی از تجهیزات رفاهی در این خودرو اجاره ماشین بدون راننده
سقف پانوراما
سیستم هوشمند ورود بدون کلید
سیستم تثبیت کننده سرعت بر روی فرمان
سیستم صوتی بر روی فرمان
6 عدد بلندگو
فرمان برقی
سنسور پارک عقب
سیستم ناوبری
صفحه نمایشگر لمسی به سایز
تهویه مطبوع اتوماتیک
شیشه عقب ضد بخار
لامپ‌های مه شکن جلو و عقب
سنسور باران
اسپویلر عقب
پوشش چرمی فرمان
آینه‌های برقی به همراه گرم‌کن
و …

طراحی سایت پارسایا
  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

شرکت اجاره خودرو و تشریفات سعادت رنت 

این شرکت که فعالیت خود را در زمینه اجاره خودرو بدون راننده و اجاره ماشین با راننده و همچنین تشریفات ، cip ، vip و همچنین اجاره ماشین عروس زیر نظر شرکت حمل و نقل آوای خزر شروع نمود و در این چند سال توانست بزرگترین ناوگان رنت خودرو  اجاره ای ایرانی را به مشتریان و موسسه های دولتی و خصوصی ارائه نمایید.

این شرکت در راستای هدف های بلند مدت خود و تقاظای بازار یک سری خدمات جدید به مشتریان خود ارائه می دهد که شما دوستان عزیز با مراجه به سایت این شرکت می توانید از این خدمات جدید و تخفیفات ویژه فصلی آگاه شوید و در صورت نیاز با تماس تلفنی

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

http://www.saadatrent.com

از لحاظ فنی،  اتومبیل کرایه ای سمند یا همان ماشین ایکس ۷ کاملاً منطبق برماشین پژو ۴۰۵جی ال ایکس با موتور 1٫9 لیتری می‌باشد. موتورسمند ساخت فرانسه به ظرفیت 1763 سی سی می‌باشد که توانایی تولید 96  اسب بخارقدرت را در ۶۰۰۰ دور در دقیقه دارد. این موتور می‌تواند ماشین اجاره ای سمند را که ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلوگرم سنگین تر از پژو  ۴۰۵ است در 14.9 ثانیه  طبق ادعای ایران خودرو – به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و در نهایت به سرعت 190 کیلومتر بر سانیه می رسد

 

مشخصات فنی خودرو اجاره ای سمند

 4 سیلنر

8 سوپاپ

153 حداکثر گشتاور

نسبت تراکم 9.4

مصرف ترکیبی بنزین 7.5

پس از گذشت چند دهه از تولید ماشین پیکان و عدم تنوع در شکل فنی و ظاهری آن نیاز به طراحی و تولید خودرو به روزتر و  کاملآ متفاوت از نوع موجود در بازار مد نظر قرار گرفت که کمپانی را باز داشت در جهت پیشرفت اهداف سازندگی کشور و روقبای خودروساز خارجی درتحقیقات ایران خودرو با همکاری متخصص های ایرانی، نمونه هایی از خودرو ملی را با نام سمند تولید کنند.  با این تفاسیر باز در بازاراجاره خودرو های ایرانی تنوع کمی برای مشتریان رنت خودرو شاهد هستیم. که معمولا شامل اجاره خودرو بدون راننده پژو 206 اجاره ماشین پژو 405  اجاره ماشین سمند و اجاره خودرو پژو پارس و اجاره ماشین پراید و اجاره پژو 207 و اجاره چند ماشین اتوماتیک ارزان قیمت در بازار اجاره ای خودرو های ایرانی باشیم که در این بازار رقیب خودروهای کرایه ای چینی می باشد.
در راستای ارتقاء ماشین سمند اقدام به طراحی و ساخت نسل بعدی و مجهزتری از خودروی سمند با نام سمند LX در سال 1384 نمود و از سال 1389  نیز سیستم الکترونیکی به نام سیستم عیب یاب هوشمند برای این خودرو طراحی و تولید شد.
درماشین های اجاره ای سمند LX با بهره مندی از ویژگی های همچون قطعات یدکی قیمت مناسب و در قابل دسترس ، ایمنی سرنشینان به دلیل برخورداری از بدنه محکم وراحتی سرنشینان با صندلی های متناسب با ویژگی های بدنی باعث طرفداری این خودرو بین خودرو های اجاره ای ایرانی و ماشین های اجاره ای خارجی که در تهران و یا افرادی که تصمیم به اجاره ماشین در فرودگاه مهراباد و یا اجاره ماشین در فرودگاه بین المللی امام خمینی که قصد مسافرت و تورهای داخلی دارند ایجاد کرده است.

ابعاد مناسب برای استفاده رنت ماشین در سفر های درون و برون شهری طراحی شده، فضای قابل توجه داخل اتاق و صندوق عقب، فرمان پذیری خوب به ویژه در جاده های پر پیچ و خم و امکانات مناسب به یکی از محبوب ترین خودرو بین اتومبیل های کرایه ای ایرانی و حتی برخی از خودرو های کرایه ای چینی تبدیل کرده است.

یکی از بزرگ ترین مزایای کرایه ماشین سمند LX  برخورداری از کارت طلایی و  خدمات پس از فروش کمپانی ایران خودرو است که این  خدمات باعث می شود در زمان رنت خودرو برای سفرهای داخل شهری و مسافرت های بیرون شهری و تور های مسافرتی ، مشتریان عزیز با خیالت آسوده با اعتماد به این خدمات ایران خودرو و پشتیبانی موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت به مقصد خود برسند.

در راستای ارتقاء هر چه بیش تر تحولاتی در بازارعرضه ماشین سمند صورت گرفت. تغییرات ایجاد شده دراتومبیل سمند نسبت به ال ایکس را از طراحی داخلی شروع می کنیم . مواد با کیفیت  استفاده شده در داشبورد افزایش یافته اند. و در آن ازموکتهای کف و کفپوشهای فرشی و داشبورد طرح جدید در این مدل پمپ بنزین به داخل باک انتقال یافته و که دیگر صداهای اضافی به اتاق منتقل نمی شوند  . به جای سیستم پخش قبلی سمند ال ایکس کیفیت سیستم صوتی این خودرو با استفاده از 6  بلند گو افزایش یافته و علاوه بر این موارد کارآیی سیستم هشدار دهنده خودرو و عملکرد سنسور های عقب بهبود یافته اندو  مکانیزم تنظیم الکتریکی صندلی جلو.

معضل سمند ال ایکس و سمند سال مورد بررسی و ارتقاء قرار گرفته که شامل ترمز ها از نظر کیفیت و قدرت و عملکرد سریعترارتقاء پیدا کرده اند  در سیستم تعلیق نیز برای عملکرد بالاتر و نرم تر شاهد تغییراتی هستیم این تغییرات را می توانید با اجاره ماشین مدل 95 و اجاره ماشین مدل 94 به خوبی مشاهده نمایید.

تغییراتی که در بخش داخلی خودرو می توان به آن  اشاره کرد ، همرنگ شدن کمربند ایمنی با تجهیزات رفاهی داخلی خودرو و نرم شدن موارد مورد استفاده در داشبورد جدید سمند سال هستیم.
طراحی خارجی این ماشین و  لنز عدسی ها در چراغ جلو جایگزین مدل جدید تر شده اما این تغییر آن چنان که باید تفاوت خاصی در دید مشتریان رنت خودرو ایجاد نمی کند .


منبع : اجاره خودرو و اجاره ماشین سعادت رنت


http://www.saadatrent.com

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

http://www.saadatrent.com

مقایسه بین دو اتومبیل  که در بیشتر قطعات مشترک می باشند  و از یک کمپانی می باشند ، کارعادلانه ای نیست. شرایط قیمت  اجاره ماشین بدون راننده در تهران و یا اجاره خودرو بدون راننده در کرج و در شهرستان ها بسته به کیفیت و مدل های بالای آن می باشد.  اما اصرار خودروساز ایرانی  به ساخت انواع ماشین هایی در یک کلاس و روی پلتفرم همیشه ثابت پژو 405 در رنج قیمتی 20 میلیون تا 35 میلیون تومان و خلق خودروی نظیر roa  ، سمند ، سورن ، دنا ، پژو پارس و انواع مختلف پژو 405 ممکن است تردید در انتخاب این خودروها برای اجاره خودرو بدون راننده ایجاد نماید. البته در اجاره خودرو های ایرانی گروه تولیدی سایپا قیمت ها به این نزدیکی نمی باشد مثال اجاره خودرو پراید قیمت ارزان تری نسبت به دیگر محصولات این کمپانی دارد.

سوال اول اینجاست که چرا ایران خودرو این مقدار سرمایه گذاری را برای تولید این خودرو می کند که در کلاس و اندازه مشابهی با امکانات و مشخصات مشابه تولید می شوند و رقیب یکدیگر شده و قسمتی از بازار همدیگر را خراب می کنند.  به عنوان مثال هزینه که صرف توسعه ، تحقیق ، طراحی و ساخت سمند می شودبهتر نبود برای طراحی مدل جدیدی از این دو خودرو با کیفیت بالاترو زیبا ترصرف شود. این طراحی ها باعث شده اجاره خودرو بدون راننده ماشین های ایرانی دارای تنوع کمی باشد و مشتریان برای اجاره ماشین بدون راننده محدوده انتخاب کمی داشته باشند.

هر دو خودرو از موتور قدیمی ونسبت به خودرو های امروزی پرمصرف هستند شتاب صفر تا صد اجاره ماشین پژو 12 ثانیه و خودرو اجاره ای سمند 11.9 ثانیه اعلام شده که با توجه به وزن 100 کیلوگرم بیشتر سمند توجیه پذیر است. میانگین مصرف سوخت سمند به صورت ترکیبی، 9.5 لیتر و در خودرو های اجاره ای پژو حدود 10 لیتراست. از نظر فنی، راحتی و فضا، نمی توان این خودروها را نسبت به هم برتر دانست زیرا کاملاً مشابه هم می باشند. به همین دلیل تقاظای اجاره خودرو سمند و اجاره خودرو پژو 405 یکی هستند.  سمند طراحی قدیمی و کلاسیک داشته و تنها چراغهای عقب و غربلیک فرمان آن کمی تغییر کرده است.

طراحی سایت پارسایا

بین شرکت های خودروساز ایرانی، یک قانون نانوشته وجود دارد که بعد از مدتی، نسخه جدید خودرو‌های قبلی خود را با برخی تغییرات ظاهری و گاها باطنی عرضه می‌کنند. این امر تغییری در قیمت اجاره ماشین هایی به این سبک ندارد. البته موسسه کرایه اتومبیل سعادت رنت دارای تنوع بالایی از اجاره خودرو هایی ایرانی و خارجی می باشد و شما با تنوع زیادی حق انتخاب دارید.

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

http://www.saadatrent.com

بطور کلی بیمه اتومبیل این شرکت جبران کننده خسارت‌های ناشی از حوادث رانندگی در زمان کرایه خودرو می باشند که میتوان به تصادف، آتش‌سوزی و سرقت به اتومبیل مورد بیمه و سرنشینان آن و شخص کرایه کننده خودرو اشاره نمود. علاوه بر موارد فوق شکستن شیشه اتومبیل، دفاع از حقوق بیمه‌گذار در مراجع دادگستری و مراجعه به مسئول خسارت، کاهش بهای اتومبیل در اثر تصادف، توقف اتومبیل خسارت دیده در مدت تعمیر نیز با دریافت حق‌بیمه اضافی قابل بیمه شدن می‌باشد. خسارت‌هایی که در اثر حوادث اتومبیل متوجه شخصی که خودرو اجاره نموده است می‌شود به موجب بیمه نامه شخص ثالث مورد تامین قرارمی‌گیرد. اجاره ماشین

بیمه شخص ثالث جنبه اجباری دارد و تابع قانون و مقررات خاص خود می‌باشد.
بنابراین این گروه بیمه را می‌توان به دو بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث و سرنشین تقسیم کرد. شرکت اجاره خودرو سعادت رنت تامی ناوگان خود را تحت بیمه های ثالث و بدنه کامل کرده و مشتریان عزیز هیچ گونه مشکلی در تصادفات احتمالی نداشته باشند و با خیال آسوده با خودرو اجاره ای خود به سفر  یا تشریفات شخصی خود برسند.

 

اختلاف مشتریان و بیمه گران در پرداخت خسارت:

یک تحقیق میدانی از واحدهای پرداخت خسارت شرکت های بیمه نشان داده است بیش از ۸۰ درصد نارضایتی مردم از خدمات بیمه گران ناشی از کمبود اطلاعات در زمینه بیمه نامه و شرایط مندرج در آن است.

فارغ از خرید این بیمه، گرفتن خسارت و استفاده درست از بیمه نامه براساس حقوقی که در آن وجود دارد، برای بیمه گذاران اهمیت خاصی دارد.

بیمه بدنه خودرو اجاره خودرو

«بیمه گر در چارچوب مقررات مصوب شورای عالی بیمه تعهد می کند خسارت های وارده به وسیله نقلیه بیمه شده ناشی از حوادث مختلف را مانند سرقت، آتش سوزی، نفجار، تصادف، سقوط، واژگونی و به طور کلی برخورد اتومبیل به هر جسم ثابت یا متحرک یا برخورد جسم دیگری با اتومبیل بیمه شده جبران کند.»

استثناء

این تعریف کلی بیمه بدنه اتومبیل است؛ اما شرکت های بیمه مواردی چون : خسارت اتومبیل به علت جنگ، شورش، اعتصاب یا تهاجم خسارت مستقیم و غیرمستقیم اتومبیل به علت انفجار خسارت عمدی بیمه گذار، ذی نفع یا راننده به اتومبیل خسارت اتومبیل حین گریز از تعقیب مقامات انتظامی، مگر اینکه گریزنده، متصرف غیرقانونی اتومبیل باشد خسارت اتومبیل را در حادثه ای که طبق گزارش مقامات ذی صلاح، به علت مصرف مشروبات الکلی و استعمال مواد مخدر یا روان گردان توسط راننده پدید آمده باشد بیمه نمی کنند. اجاره ماشین بدون راننده

دو عامل تعیین کننده حق بیمه

در عین حال دو عامل تعیین کننده حق بیمه در «بیمه بدنه» عبارت اند از: «ارزش اتومبیل» و «نرخ حق بیمه». ارزش اتومبیل را خریدار بیمه اعلام می کند شرکت سعادت رنت تمامی خودرو های خود را در بالا ترین سطح بیمه پوشش داده است و نرخ حق بیمه انواع اتومبیل در «آیین نامه تعرفه بیمه بدنه اتومبیل» تعیین شده است. پس از آزادسازی و حذف این تعرفه، بیمه گران براساس نرخ های مقایسه ای آن را تعیین می کنند. هرچند انگیزه اصلی بیمه گذاران از خرید بیمه بدنه اتومبیل، جبران خسارات است و در زمان اجاره خودرو به دلیل آنکه تمامی خسارت را بیمه بپردازد و در زمان اجاره نیازی به پرداخت خسارت از سمت مشتریان عزیز نباشد.

در زمان کرایه ماشین بدون راننده باید بدانید که بیمه نامه بدنه باید متناسب با ارزش آن باشد.

یک اصل بیمه ای متذکر می شود: «اگر ارزش بیمه شده اتومبیل کمتر از ارزش واقعی آن در روز وقوع حادثه باشد، خسارت وارده برمبنای نسبت این دو ارزش به یکدیگر یا بر مبنای «قاعده نسبی مبلغ بیمه» محاسبه و پرداخت می شود. برای مثال، فرض کنید که هنگام وقوع خسارت، ارزش واقعی اتومبیل در بازار۵۰ میلیون تومان باشد و این اتومبیل به ارزش ۳۰ میلیون تومان بیمه شده باشد، اگر خسارت وارد شده، پس از کم کردن سهم بیمه گذار از خسارت (فرانشیز)، ۱۰میلیون تومان تعیین شود، خسارت قابل پرداخت به روش زیر محاسبه می شود: ۱۰ (خسارت تعیین شده) ۳۰ (ارزش بیمه شده اتومبیل)، ۵۰ (ارزش واقعی اتومبیل) قیمت قطعات بارها اتفاق افتاده که بیمه گذاران از نحوه محاسبه قطعات اضافی روی خودرو و میزان خسارت پرداختی ناراضی بوده اند. این موارد بیشتر شامل سیستم های صوتی و تایر خودرو می شود که بیمه گر بسیار کمتر از ارزش واقعی آن می پردازد. البته دلیل آن این است که حق بیمه براساس نرخ واقعی خودرو و ارزش قطعات آن پرداخت نشده و سقف تعهد بیمه گر محدود است. برای جبران خسارت قطعات طبق ارزش واقعی آنان باید در زمان پرداخت حق بیمه این موضوع را در نظر گرفت. همچنین این خسارت برای یک بار پرداخت می شود و بیمه گذار موظف است پس از دریافت خسارت خرید قطعه زیان دیده، به بیمه گر مراجعه و مازاد حق بیمه را برای خسارت بعدی پرداخت کند. اجاره خودرو

 

نکته مهم در مورد بیمه بدنه و ثالث خودرو های اجاره ای

در پی توافق پلیس راهنمایی و رانندگی و بیمه مرکزی، سقف پرداخت خسارت تصادفات بدون کروکی در بیمه شخص ثالث به بیش از ۳ میلیون تومان رسیده است، اما این سقف در بیمه بدنه حدود یک سوم این میزان است. بنابراین مقصر حادثه پس از پرداخت خسارت به شخص زیان دیده، نمی تواند بدون کروکی تا کل خسارت وارده به اتومبیل خود اقدام کند و می بایست کروکی داشته باشد. این موضوعی است که بسیاری از افراد نمی دانند و پس از مراجعه به بیمه گر خود، متوجه می شوند. هرچند تصمیم پرداخت خسارت بدون کروکی به منظور تسهیل کارها و جلوگیری از ایجاد ترافیک گرفته شد، اما دارندگان بیمه بدنه بدون کروکی تصادف نمی توانند تا سقف تعهد بیمه نامه خود از شرکت بیمه خسارت بگیرند.

اجاره ماشین

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

http://www.saadatrent.com

کمی بیشتر در رابطه با اجاره خودرو پژو پارس سال و اجاره خودرو پژو پارس ELX بدانید

پژو پرشیا و یا همان پژو پارس یکی از نخستین خودرو لوکس شرکت تولیدی ایران خودرو می باشد و در بین اتومبیل های اجاره ای ایرانی در تهران و کرایه خودرو در شهرستان ها در بازار خودرو پر طرفدار می باشد. در بازار خودرو ایران  در سال 1379 در شرکت ایران خودرو تولید شد و در بازار اجاره خودرو ایرانی با قیمت مناسب جز اولین ماشین های کرایه ای به حساب می اید. این اتومبیل که حاصل تلاش متخصصان طراحی محصولات جدید ایران خودرو است، از امکانات و تجهیزات رفاهی به نسبت خوبی سود می برد به گونه ای که پس از گذشت چند سال از نخستین عرضه آن به بازار با وجود رقبای مثل پژو 206 ، ال 90 ، سمند  و حتی اجاره خودرو پراید بدون راننده و…  این خودرو هنوز جزءمحبوب ترین خودروهای سواری لوکس در کشور به شمار می رود. همچنین  بین ماشین های اجاره ای ایرانی مثل اجاره خودرو 206 اجاره خودرو زانتیا ، اجاره خودرو سمند و حتی کرایه خودرو پراید ، کرایه خودرو 207 ارزان قیمت و دیگر خودرو های کرایه ای در بازار داغ ایران بیشترین طرفدار را دارد.

می بایست بدانید در اجاره خودرو پژو پارس علاوه بر بهره مندی از امکانات فراوان این اتومبیل اجاره داده شده ، کیفیت خوبی چه در بخش قطعات اصتحلاک و چه در بخش طراحی ، ساخت و مونتاژ  برخوردار است. این موارد همراه با قیمت رقابتی آن، پژو پارس را به صرفه ترین و پرفروش ترین خودرو لوکس ایران تبدیل ساخته است. که قیمت آن بین ماشین های کرایه ای بدون راننده بالاترین قیمت را دارا می باشد.

پژوپارس به موتور9 /1 لیتری با قدرت 98 اسب بخار مجهز می باشد  که در عین آلایندگی کم و مصرف سوخت متوسط در، به راحتی می تواند این خودرو را به سرعت بیش از KM  120رساند و در هنگام سبقت، شتاب گیری قابل توجهی را برای این خودرو فراهم کند. به دلیل امنیت و مصرف سوخت این خودرو کرایه ای معمولا مشتریان عزیز موسسه کرایه اتومبیل و تشریفات سعادت رنت ان را برای سفر های بین شهری انتخاب می نمایند.

تجهیزات و امکانات به کار رفته در این محصول نظیر موتور با سیستم انژکتوری و فرمان تقویت شده ، آینه خارجی با کنترل برقی ، کولر 3 زمانه و … ضمن فراهم نمودن آسایش بیشتر برای راننده و سرنشینان با استانداردهای کنترل آلودگی و مصرف روز دنیا مطابقت دارد. اجاره خودرو ایرانی مثل اجاره ماشین پژو پرشیا برای توریست های خارجی که تصمیم به پیمایش مسیر های طولانی مدت دارند پیشنهاد می گردد که می توانند با در نظر گرفتن کیلومتر مجاز تایین شده به آسودگی به گشت و گذار در کشور ایران عزیزمان بپردازند.
پژو پارس سال LX TU5

مشخصات موتور و دنده :
۱۶۰۰ _  CC  ۱۶ سوپاپ  _  ۱۰۸ اسب بخار _  گیربکس ۵ دنده دستی

امکانات خودرو پژو پارس:
ترمز ABS  و EBD _ ترمز جلو دیسکی با سیستم خنک نگاه دارنده _  ترمز عقب کاسه ای جدید _ کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین _ فرمان هیدرولیک _  سیستم تهویه دستی و اتوماتیک  _ موبایل هندزفری _  بلندگوی عقب  و جلو _ آنتن اکتیو خودکار _ چراغ مه شکن جلو و عقب_ چراغ نقشه خوان جلو _  آیینه  جانبی برقی راهنمادار _ آیینه های جانبی تاشونده اتومات _  شیشه  سولار و ضد اشعهUV _ شیشه بالابر برقی جلو و عقب _  فرمان چرمی _  روکش درب های  بژ _  قطعات دکوراتیو طرح چوب _ رودری جدید _ جلوآمپر یخی _ 2 سنسور دنده عقب _  قفل میکرو درها _  قفل با ریموت مرکزی  – لاستیک بارز و رینگ  اسپرت آلومینیومی ۱۵  _  صندلی تنظیم برقی_  پشتی صندلی جلو و عقب  – دماسنج  و ساعت روی داشبورد _  بازکن صندوق عقب در داخل اتاق.
گروه تولیدی بزرگ ایران خودرو در نظر دارد برای سال 94-93، خودروی پژو پارس را با داشبورد تغییر شکل یافته و با موتور استاندارد به بازار عرضه کند. البته از چند سال قبل انتظار می‌رفت تا ایران خودرو داشبورد کسل کننده پژو 405 را که بر روی پژو پارس نیز مونتاژ می‌شد تغییر دهند، که این اتفاق بعد از مدت‌ها بالاخره رخ داد.البته  تمامی ناوگان شرکت اجاره خودرو سعادت رنت مدل های 95 و 94 می باشد و با پایین ترین سطح کارکرد و بالاترین سطح کیفیت فنی در اختیار متقاضی اجاره خودرو به صورت اجاره خودرو ایرانی روزانه و یا اجاره خودرو ایرانی هفتگی و اجاره ماهیانه و اجاره سالیانه می باشد.
طرح داشبورد جدید، یاد آور داشبورد خودروهای شرق آسیایی است،( خودرو های خارجی اجاره ای) اجاره اپتیما یا اجاره النترا و اجاره خودرو های هیوندایی ،  البته مدل‌های مربوط به اوایل سال‌های 2001 می باشد . از امکانات این داشبورد می‌توان به:سیستم بلوتوث_ کنترل سیستم صوتی از روی فرمان_  سیستم جدید صوتی _ سیستم کنترل اتومات تهویه_ طرح جدید چرم فرمان خودرو_ دو ایربگ بودن و … اشاره کرد. که باعث اسایش بیشتر کرایه کنندگان خودرو ایرانی می باشد که در زمانی که قصد سفر های طولانی مدت با یک ماشین کرایه ای بدون راننده دارید سفر خوبی را به همراه خانواده خود تجربه نمایید. اجاره ماشین
مواد اولیه‌ای که برای تولید پارس نیاز است از شرکت‌های داخلی کشور تأمین می‌شود هم اکنون روزانه 55 مجموعه داشبورد جدید برای خانواده پژو در شرکت مهرکام تولید می‌شود. قرار است ظرفیت تولید این داشبورد ظرف مدت سه ماه به 550  مجموعه افزایش یابد.
اما قیمت تقریبی این خودرو در حال حاضر 38.5 میلیون تومان برای پژو پارس سال و 42.5 میلیون تومان  برای می‌باشد.با قیمت این روز های این خودرو، اجاره روزانه و موقت این اتومبیل بسیار به صرفه تر می باشد و شما با رزرو آنلاین خودرو یا رزرو تلفنی اجاره خودرو می توانید یک خودرو پژو پارس را در محل مورد نیاز و یا در دفتر و شعبات شرکت کرایه اتومبیل و تشریفات سعادت رنت بدون راننده و یا با راننده رزرو نمایید.  لازم به ذکر است تمامی خودرو این شرکت تحویل در محل می باشد برای آسایش بیشتر شما مشتریان عزیز.
مقایسه قیمت پژو پارس

داشبورد جدید این خودرو اختلاف حدود 3 میلیون تومانی با داشبورد قدیمی را نشان می‌دهد.

اتومبیل پژو پارس تغییر چهره یافته ی پژو 405GLS می باشد. این خودرو در ابتدا با نام پژو سفیر به بازار عرضه شد ولی چندی بعد به پژو پرشیا تغییر نام داد و هم اکنون در بازار با نام پژو پارس عرضه می شود. طراحی قدیمی بدنه مربوط به دهه 90 میلادی و فاقد امکانات خودروهای روز دنیا می باشد. در بین خودرو پژو اجاره ای تفاوت قیمت 10 الی 20 تومانی بین اجاره پژو 405 و اجاره پژو پارس می باشد.
شباهت داخلی پژو پارس با پژو 405 می تواند یک امتیاز منفی باشد به طوری که داشبورد در داخل کابین تقریبا همان پژو 405 است، البته با کمی تغییرات که به تازگی داشبورد این خودرو تغییرکامل داشته. گاهی اوقات نمی توان تفاوت چند میلیون تومانی این خودرو را با پژو GLX متوجه شد، ولی به هر حال راحتی بیشتر صندلی ها، فرمان پذیری بالاتر ، طراحی مناسب فرمان، عملکرد بهتر جعبه دنده و کلاچ و چهره متفاوت خودرو تغییراتی هستند که این برتری نسبی را برای این خودرو فراهم کرده است.
شتاب اولیه و سرعت بهبود یافته پارس 16 سوپاپ که بواسطه ی حضور پیشرانه ی استاندارد های یورو 4 بدست آمده بود، توجه مشتریان اجاره خودرو ایرانی بدون راننده و یا اجاره خودرو با راننده و تشریفات و ماشین عروس که همواره به دنبال خودروهای ارزان اما با توان بالا هستند را به خود جلب کرد.

حجم زیادی از مشتریان رنت خودرو پارس 16 سوپاپ تحویل به اشخاص و ادارات دولتی و مجلس و قضات و توریست ها و کسانی که تصمیم به سفر با خودرو های کرایه ای دارند تحویل داده می شود. تفاوت خودرو های اجاره ای پارس معمولی با خودره کرایه ای پارس ای ال ایکس شامل صفحه ی ادوات هوشمند با امکانات مختلف از جمله سنجش مصرف سوخت لحظه ای ، دزدگیر، حسگرهای پارک خودرو ، داشبورد طرح چوب، آفتابگیر چراغدار سرنشین ها، پیشرانه ی پر قدرت تر 16 سوپاپه، ترمزهای دیسکی در هر 4 چرخ و بالاخره رینگ آلومینیومی 15 می باشد.

خودروهای  پژو پارس سال خودرویی ایمن, شیک, مدرن و زیبا می باشدکه از فروش  و تقاضای بالای اجاره هفتگی بالایی برخوردار است. قیمت پژو پارس سال بیشتر از مدل دیگر پژو پارس معمولی بالاتر است, چون علاوه بر تجهیزات سایر مدل های پارس از امکاناتی ازجمله استاندارد آلایندگی یورو4  و کیسه هوا راننده و سرنشینان برخوردار است.

پژو پارس و پژو 405

در ابتدا پژو 405 محصول سال های 1988 تا 1998 پژو فرانسه و انگلیس بود و تولید این محصول  در ایران و مصر ادامه پیدا کرد پژو 405 تا حالا توانسته  افتخارات زیادی در زمینه رکورد فروش و همچنین در رالی های داکار برای شرکت پژو به ارمغان بیاره و هم اکنون پایه ی خودروسازی کشور ما روی پلت فرم این خودرو بنا شده به گونه ای که پژو پارس فیس لیفت این محصول که به اشتباه فیس لیفت پژو 406 شناخته می شود می باشد که بر اساس پیشنهاد ایران خودرو به پژو فرانسه به عنوان اولین دگرگونی 405 به بازار ایران عرضه شد .

پژوrdx و rd  و پژو gli و پژو glx هم کپی های تولید شده متناسب با بازار از روی پژو 405 هستند .

سمند خودروی ملی ایران هم روی فرم پژو 405 ساخته شده این به دلیل آن است که ما هنوز به تکنولوژی تولید پلت فرم بومی نرسیده ایم . در بازار خودرو اجاره ای در ایران و اجاره خودرو ایرانی در تهران ویا اجاره خودرو در کرج قیمت زیادی بین اجاره خودرو پژو 405 و یا کرایه پژو 206 با اجاره خودرو پژو پارس بدون راننده وجود ندارد و بسته به سلیقه مشتری رنت خودرو در تهران انجام می گیرد البته در اجاره خودرو پژو پارس  و یا اجاره خودرو سمند بیشتر مشتریان تصمیم به سفر های برون شهری و تشریفات اداری در داخل تهران را دارند و اشخاصی که پژو 206 و یا پژو 207 را اجاره می کنند تصمیم به سفر های درون شهری را دارند.

  • بهنام کاظم نیا
  • ۰
  • ۰

ضعیف بودن بدنه و شاسی پراید واضح می باشد و پیشنهاد می شود در زمان رنت خودرو پراید در تهران و یا اجاره خودرو پراید در کرج و اجاره خودرو در شهرستان های ایران از این خودرو برای سفر های بیرون شهری استفاده نشود. سلامت شاسی به خصوص سرشاسی های جلو توجه شود.چرا که در صورت وجود عیب در این بخش، باید مدام نگران خارج شدن پلوس ها از گیربک بود و این عیب معمولا به راحتی رفع نمی شود.همچنین آسیب دیدگی شاسی می تواند باعث کاهش عمر جلوبندی و بروز لاستیک سایی غیر طبیعی شود و تمام این ها به کاهش شدید قیمت و ارزش خودرو منجر می شود،البته با توجه به دیفرانسیل جلو بودن پراید، تصادف از عقب و ضربه خوردن خودرو در این قسمت چندان نگران کننده نیست. در تصادفات هنگام اجاره ماشین بدون راننده تمامی خودرو های این شرکت دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد و هزینه تمیرات توسط شرکت بیمه گذار پرداخت می شود و شرکت بابت بیمه اضافه هیچ مبلغی از مشتریان کرایه خودرو ایرانی بدون راننده  و کرایه خودرو خارجی بدون راننده مثل اجاره خودرو النترا و یا اجاره خودرو اپتیما و اجاره خودرو بنز و دیگر خودرو های کرایه ای بدون راننده و حتی کرایه خودرو با راننده دریافت نمی نمایید. در مورد تصادف های خودرو های اجاره ای در تهران و اجاره خودرو در کرج و اجاره خودرو در شهرستان ها در تصادفات مخصوصا در بخش دماغه خودرو، واقعا لازم است که حساسیت به خرج دهید و خودرو را به یک یا چند صافکار ماهر نشان دهید. که وظیفه آن به عهده موسسه کرایه اتومبیل می باشد .در صورت خرید خودرو مدل پایین،بهتر است که وضعیت پوسیدگی و زنگ زدگی گلگیرها،بخش زیرین درب ها و کف صندوق عقب را بازرسی کنید ،چرا که خرید یک خودرو زنگ زده حتی با قیمت بسیار پایین هم معمولا توجیهی ندارد و سریعا خریدار را دلزده می کند.با توجه به تعداد زیاد سرعت گیر و دست انداز در سطح خیابان ها، می تواند با چند دقیقه رانندگی به راحتی از سلامتی جلوبندی و سیستم تعلیق اطمینان حاصل کنید.

ضعیف خودرو پراید های مدل های قدیمی با کارکرد بالا باعث ایجاد کوبش های بسیار شدید و اجاره خودرو به همراه سرو صداهای آزار دهنده می شود که البته در خودرو های صفر کیلومتر همچین کوبشی وجود ندارد.پ و برای تعمیر آن صرف هزینه ای بین 100 تا 300 هزار تومان لازم است.خراب شدن مجموعه جعبه فرمان هم در پراید رایج است که از نشانه های آن می توان به وجود خلاصی در فرمان و یا سفت شدن بیش از حد آن اشاره کرد. کمک فنرهای پراید قیمت زیادی ندارد ولی پیش از خرید خودرو می توانید با یک نگاهی به داخل گلگیرها،میزان سلامت آن ها را از نظر روغن زدگی بررسی کنید

 

چند توصیه مهم

اگر قصد دارید برای خرید خودرو پراید با حداقل رقم پرداختی، بهترین انتخاب موجود را داشته باشید، سعی کنید از میان نمونه های انژکتوری مدل پایین که در حد فاصل سال های 84 الی 89 تولید شده اند،یک ماشین با کارکرد کمتر از 150 هزار کیلومتر را انتخاب کنید،البته نمونه های کاربراتوری نیز در صورت نگهداری درست، انتخاب های بدی نیستند اما واقعیت این است که انژکتوری ها، پاک تر و کم دردسر تر به نظر می رسند و در هنگام فروش نیز بازار بهتری دارند. در اجاره ماشین این قضیه کا ملا فرق می کند.خرید نمونه های 84 الی 86 با بودجه ای در حدود 11 – 13 میلیون تومان مقدور است که رقمی در حدود 60 الی 70 درصد نمونه صفر کیلومتر محسوب می شود.در نهایت به این نکته توجه کنید که برای استفاده روزمره در شهره های شلوغ و پر ترافیک امروزی،رنگ دار بودن یا بدون رنگ بودن خودرو اهمیت چندانی ندارد،چرا که با کوچکترین تصادفی ممکن است مزیت بی رنگ بودن خودرو از بین برود و از این نظر دچار افت قیمت شود، در عوض به نکات مهمتری در رابطه با سلامت شاسی و قطعات فنی خودرو توجه کنید و از خرید خودروهای تصادفی با شاسی های جوشکاری شده خودداری فرمایید.

 

مشخصات فنی خودرو اجاره ای پراید هاچ بک
طول    3936    میلیمتر
عرض   1606     میلیمتر
ارتفاع    1455   میلیمتر
فاصله محور چرخ عقب و جلو  2345   میلیمتر
فاصله مراکز چرخهای جلو        1406   میلیمتر
فاصله مراکز چرخهای عقب 1386   میلیمتر
ظرفیت:  5 سرنشین
فاصلهه کف خودرو تا سطح زمین    164  میلیمتر
حجم باک بنزین  38 لیتر
حداقل شعاع گردش  4.56
نوع موتور: چهار زمانه بنزینی
تعداد سیلندر:  4 عدد خطی
حجم سیلندر: 1324  cc
قطر سیلندر: 72 میلیمتر
کورس سیلندر: 83.7
نسبت تراکم: 9.7
حداکثر قدرت موتور پراید:  درهر 5000 دور در دقیقه 64 اسب بخار
حداکثرگشتاور موتور:  در هر 2500 دور در دقیقه 104 نیوتون متر
نوع سوخت: بنزین بدون سرب
نوع کلاچ:  تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی
گیربکس 5 دنده
دنده 1 : با نسبت 3.455
دنده 2 : با نسبت 1.945
دنده 3 با نسبت 1.276
دنده 4 با نسبت 0.862
دنده 5 با نسبت 0.693
دنده عقب با نسبت 3.584
نوع فرمون خودرو دنده شانه ای
سیستم ترمزها
ترمز جلو دیسکی
ترمز عقب کاسه ای
مشخصات  فنی خودرو اجاره ای پراید صندوق دار:
طول   3936 میلیمتر
عرض   1606   میلیمتر
ارتفاع    1456 میلیمتر
فاصله محور:  چرخ عقب و جلو 2346 میلیمتر
فاصله مراکز چرخهای جلو: 1406 میلیمتر
فاصله مراکز چرخهای عقب: 1385 میلیمتر
ظرفیت سرنشین:  5 نفر
فاصله تا سطح زمین 164   میلیمتر
حجم باک 39 لیتر
حداقل شعاع گردش 4.56
نوع موتور خودرو چهار زمانه بنزینی
تعداد سیلندر: 4 عدد خطی

حجم سیلندر 1324
قطر سیلندر 73 میلیمتر
کورس سیلندر:  83.6
نسبت تراکم 9.7:1
حداکثر قدرت موتور در 5000 دور در دقیقه 63 اسب بخار
حداکثرگشتاور موتور در 2500 دور در دقیقه 103 نیوتون متر
نوع سوخت بنزین بدون سرب
نوع کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی
گیربکس:  5 دنده
دنده 1 با نسبت 3.455
دنده 2 با نسبت 1.945
دنده 3 با نسبت 1.276
دنده 4 با نسبت 0.862
دنده 5 با نسبت 0.693
دنده عقب با نسبت 3.585
نوع فرمون دنده شانه ای
سیستم ترمزها خودرو اجاره ای پراید صندوق دار
جلو دیسکی
عقب کاسه ای

 

نبع : سعادت رنت

اجاره ماشین

  • بهنام کاظم نیا